Peugeot - zawadzenie lusterkiem innego auta

22 Sie 2014, 17:42

Witam :)
jestem początkującym kierowca i wybrałam się po raz pierwszy do większego miasta. jechałam uliczką dwukierunkową,lało jak z cebra :P było bardzo wąsko po jednej i po drugiej str stały na poboczu zaparkowane auta.jadąc zawadziłam lusterkiem mojego peugeota w bok innego auta takiego chyba dostawczego bardziej ciężarówki. tak przynajmniej sadze bo wszystko działo się szybko i było dla mnie zaskoczeniem. odsunęłam się i jechałam dalej.wyjechałam na inny parking i popatrzyłam na moje auto : lusterko było jedynie odchylone do boku auta i był na nim biały ślad.
Wróciłam do domu. tak wiem że takie zachowanie jest złe. nie sprawdziłam co stało się temu autu. uznałam że jeśli obrażenia mojego auta są tak niewielkie to możne tej ciężarowce tez się nic nie stało. nie wiem czy ktoś to widział. za mną jechało auto nie wiem czy ludzie zwrócili uwagę ze jadąc zaczepiłam tym nieszczęsnym lusterkiem.Podkreślam że nie jestem dumna z tego co się stało i wiem że głupio zrobiłam być może uszkodziłam czyjąś własność co jest złe ale strach początkującego kierowcy zrobił swoje co się stało to się nie odstanie. Proszę o pomoc. Czy mogłam wyrządzić jakieś poważne szkody tej ciężarowce jedynie moim lusterkiem ? czy oni będą chcieli zgłaszać to na policje?
Z góry dziękuje za każdą pomoc i pozdrawiam.
samotna
Obserwowany
 
Posty: 2
Auto: peugot

23 Sie 2014, 07:31

samotna napisał(a):Czy mogłam wyrządzić jakieś poważne szkody tej ciężarowce jedynie moim lusterkiem ?

Skoro lusterko się złożyło, to mam nadzieję, że nie ..
samotna napisał(a):czy oni będą chcieli zgłaszać to na policje?

Nie ma innego wyjścia jak czekać.. Osobiscie nie podejrzewam..
silvo44
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2893
Miejscowość: Olkusz
Prawo jazdy: 01 09 1983
Auto: TOYOT YARIS III
Silnik: 1,0
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2011

23 Sie 2014, 08:11