Pierwsze auto do 6000 zł

07 Mar 2016, 10:28

Witam,

Jestem nowym użytkownikiem forum, mam 23 lata i poszukuje swojego pierwszego auta. Na samochodach nie znam się za bardzo, dlatego ubiegam się do was z prośbą o pomoc i proszę o wyrozumiałość ;). Chciałbym kupić samochód głównie do poruszania się po mieście. Nie zarabiam za wiele więc chciałbym coś ekonomicznego. Nie potrzebuje samochodu, który "drze asfalt pod kołami" tylko chodzi mi głównie o bezawaryjność i możliwie małe spalanie. Zastanawiałem się głównie nad Dieslem (Clio, Corsa, Astra, Yaris, Polo, Golf), lecz wiadomo co się nie czyta to są pozytywne i negatywne informację. W dieslach zachęca mnie spalanie. Rodzice posiadają renault megane 1,9dCi, którym zresztą sporadycznie jeżdżę i jestem ogólnie zadowolony, spalanie moim zdaniem jest wręcz idealne (~5,5l/100), przeglądając samochody benzynowe spalanie z reguły oscyluje w granicach 7l/100 ale wydaje mi się że są mniej awaryjne. Jestem otwarty na wszystkie propozycje, nie bardzo interesuje mnie wygląd, bardziej stawiam na niezawodość i ekonomię. Z góry dziękuję za pomoc .

PS. Nie widzi mi się raczej samochód z LPG, nie jestem przekonany do gazu.
freeeesz
Nowicjusz
 
Posty: 3
Auto: Nie mam

07 Mar 2016, 15:50

Diesel do miasta? Prosze Cie.. :roll: wcale nie będzie taki ekonomiczny i osprzęt szybciej padnie niż powinien.
Lpg nie należy się bać,jak ktoś dbał o serwisy i sama instalacja była profesjonalnie założona to nic złego nie powinno się dziać.

Skąd jesteś to coś podrzucimy.
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 38408
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

07 Mar 2016, 15:59