Pierwsze auto od 15 do 18 tyś.

Pierwsze auto od 15 do 18 tyś.

19 Gru 2016, 19:55

Witam serdecznie.
Niedługo odbieram prawo jazdy i czas się zdecydować na jakieś auto, niestety zupełnie nie mam pojęcia o motoryzacji. Ogólnie chodzi mi o coś do jazdy po mieście i okazyjnie na dłuższe trasy. Dość tanie w utrzymaniu i naprawie. Myślałam o Fiacie Bravo 2 albo Seat Ibiza IV. Co sądzicie i co polecacie z 5 drzwiami? Jestem zupełnie zielona i proszę o porady.
marza4366
Nowicjusz

Auto: Nie mam

Re: Pierwsze auto od 15 do 18 tyś.

19 Gru 2016, 20:19

Jeśli zaczynasz motoryzacyjną przygodę i polujesz na auto to dobra rada na początek - samochód kupuj z kimś, kto się na nich zna, ma miernik grubości lakieru i od serca Tobie doradzi.
80%-90% aut na rynku, na sprzedaż, to samochody sprowadzone, które niestety nie pochodzą od 1-go właściciela ... niemieckiego dziadka, który płakał jak sprzedawał.
A na ceny z otomoto patrz z przymrużeniem oka.

Przy takim podejściu, czy to będzie Bravo 2, Ibiza, Astra, Clio, Yaris ... to naprawdę drugorzędna sprawa (o ile nie ma się swojego wymarzonego auta), najważniejsze, żeby kupić bezwypadkowy egzemplarz, który nie miał stwierdzonej jakiejś wady fabrycznej.
Ostatnio edytowany przez tomekdk 19 Gru 2016, 20:22, edytowano w sumie 2 razy
Sprawdź sobie auto z Danii (szkody, przebieg) na stronce:
http://www.samochodyzdanii.pl - poradnik.
tomekdk
Zaawansowany

Miejscowość: Dania
Prawo jazdy od: 20 01 1998
Auto: Mazda 3, 2010 r.

19 Gru 2016, 20:21

Na Bravo trochę słaby budżet.
Ford Focus mk2, Honca Civic VII, Toyota Corolla e12, Renault Megane, Honda Jazz
Serdecznie zapraszam do lektury nowego poradnika nowa-jakosc-aut-poflotowych-vt97851.htm
mike
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 10
Miejscowość: Zawiercie|Kraków
Prawo jazdy od: 04 09 2013
Auto: Ford Focus Mk II
Silnik: 1.6 TDCI 109KM
Rok produkcji: 2008

20 Gru 2016, 12:37