Pierwszy samochód 5.000 do miasta

07 Mar 2017, 00:24

Cześć.
Rozglądam się za pierwszym samochodem, który ma służyć głownie do poruszania się po mieście,dojazd do pracy(8km) ew. 3-4 razy w roku wypad nad morze. Z racji tego fajnie,gdyby było większe niż Lupo czy Seicento, ale nie popadając w kombii :D
Tak naprawdę każdy samochód, nie patrząc na marki, w dobrym stanie w okolicy Śląska,(ew. Katowice+100km) rozważę.

Macie może coś na oku? Jestem zielony w samochodach i za każdą radę dziękuję
sieeq
Nowicjusz
 
Posty: 3
Auto: brak

07 Mar 2017, 00:41

Zerknij:
[link do oferty na Olx wygasł]
[link do oferty na Olx wygasł]
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
[link do oferty na Olx wygasł] - 8lat w jednych rękach.
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 38411
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

07 Mar 2017, 09:28

Dzięki za wrzutki :ok:
Troszkę sprecyzuję czego szukam. Silnik do 1.6(kwestia $ubezpieczenia), benzyna, albo b+g.
I tutaj pojawia się pytanie: Czy do 5.000 można w ogóle kupić A3 lub A4b5, które nie będzie całkowitym trupem?

Z wyżej podanych samochodów najbardziej do gustu przypdał mi Focus, którego jest pełno i Demio, które jest bardzo rzadko spotykane.
Jeszcze pozwolę wrzucić co ostatnio wpadło mi w oko i proszę o ocenę tych samochodów, czy warto:
[link do oferty na Olx wygasł]
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
wiem, że Sej nie miał być brany pod uwagę, ale do Sportinga/Abartha mam słabość :lol:
[link do oferty na Olx wygasł]
sieeq
Nowicjusz
 
Posty: 3
Auto: brak

07 Mar 2017, 10:01

Pomijając fakt, że Audi będą w gorszym stanie od "nie niemieckich" marek to 1.6 w A4 kompletnie nie jedzie.
galakty
Forumowicz VIP