Pierwszy samochód do 4-5 tys

04 Sty 2014, 13:21

Witam

Niedawno zdałem prawo jazdy i czas zacząć rozglądać się za 1 samochodem.
Samochód będzie używany raczej w wolnym czasie gdyż do pracy oddalonej o 30 km i tak taniej będę miał busem.Jestem młodym kierowcą który chce samochodu ekonomicznego , z silnikiem takim żeby wszyscy mnie wyprzedzali na drodze. Na auto chcę przeznaczyć około 4-5 tys lub moze troszke wiecej jesli brat wezmie mi auto na swoją firme.

Auta które na razie sa w moim zestawieniu to:

Seat Ibiza II i II Fl
Volsvagen POLO III
Fiat Punto I i II
Opel Corsa B i C

i to tyle. Chciałbym wiedzieć które z tych aut najbardziej polecacie.
Wiem że za taką cene bardziej patrzy sie na stan techniczny i spalanie.
Jestem z okolic Bielska Białej.

Pozdrawiam i dziękuje za wszystkie odpowiedzi.
estevez8
Początkujący
 
Posty: 74
Prawo jazdy: 05 12 2013
Auto: NIE MAM

04 Sty 2014, 13:27

A może astra f? Zawsze trochę większa a mimo to bardzo tania w utrzymaniu, w tej cenie znajdziesz egzemplarz z górnej półki.
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
Widać, że wypicowany przez handlarza ale wygląda rewelacyjnie. Z ceny zawsze coś się uskubnie i nawet po doliczeniu opłat zamkniesz się z zakładanym budżecie.
kirin88
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2137
Zdjęcia: 10
Prawo jazdy: 0- 0-2006
Auto: BMW & ROVER
Silnik: V8 :D
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 1995

04 Sty 2014, 13:31

Corsa C, Punto II i Ibiza II FL nie w tym budżecie.
Koniu
Forumowicz VIP
 
Posty: 18296
Zdjęcia: 4
Miejscowość: obecnie Fulda
Auto: Mondeo // Astra

04 Sty 2014, 13:40

Ja też jestem za Astrą. Sąsiad rozbił przód ostatnio na haku poprzedzającego auta i za przedni pas z chłodnicą zapłacił 250 za części i z robocizną wyszło mu 700zł

a tutaj dam Ci cytat z innego posta: