Pierwszy Samochod - pomocy !!

Moderator: fs.mod
  • Poinformuj znajomych na Facebook-u o tym wątku
  • Poinformuj znajomych na Gwar-ze o tym wątku
  • Poinformuj innych ludzi na Wykopie o tym wątku
  • Poinformuj znajomych na Twitter-ze o tym wątku
  • Poinformuj znajomych na Blip-ie o tym wątku
  • Poinformuj znajomych na Buzz-ie o tym wątku
  • Poinformuj znajomych na GG o tym wątku

Pierwszy Samochod - pomocy !!

Post» 24 Mar 2010, 22:58

Witam
Jestem świeżo upieczonym kierowcą. Od niedawna planuje zakup samochodu w cenie 9000-12000 PLN.
Zastanawialem się nad wieloma opcjami lecz zawsze jest jakies "ale", poprostu nie ma samochodów idealnych. Napisałem tu post z nadzieja porady kogoś doświadczonego.
A wiec jaki samochód polecacie w granicach owej ceny.
Obecnie zastanawiałem się nad:
- VW Golf 4
- Audi A4
- Ford Focus
- Alfa Romeo 156
- VW Passat B5
- Fiat Coupe
Z gotówka mam małe pole do popisu wiec może pomożecie mi znaleźć coś odpowiedniego dla mnie. Chętnie zapoznam się z waszymi propozycjami !!!.
Z góry dziex.
betrayer
Nowicjusz
Nowicjusz

Miejscowość: Przasnysz

Re: Pierwszy Samochod - pomocy !!

Post» 24 Mar 2010, 23:06

Wszystkie które podałeś będzie ciężko kupić za te pieniądze. Z sensownym silnikiem tym bardziej.
Kierunkowskaz
Stały forumowicz
Stały forumowicz

Miejscowość: Warszawa (WI)

Post» 24 Mar 2010, 23:08

Nie koniecznie bo dobrego Focusa za 12tys idzie znaleść.Ja od siebie dodam Seat Cordoba albo Ibiza.
przykładowy link http://otomoto.forumsamochodowe.pl/seat-cordoba-sport-co ... 02651.html
Barol
Stały forumowicz
Stały forumowicz

Post» 25 Mar 2010, 00:33

Na pewno nie Golf 4,jeżeli już to raczej 3 w tej cenie. O dobrego docusa będzie naprawde cięzko-wiem coś o tym. Wg mnei powinienes zastanowic się nad seatem ibiza,bo można coś upolowac za około 10tys z dobrym wyposażeniem oraz silnikiem.
Awatar użytkownika
Alkomaty
Zaawansowany
Zaawansowany

Miejscowość: Warszawa

Post» 25 Mar 2010, 13:49

a może Mitshubishi Carisma??
Awatar użytkownika