Pierwszy, tani i w miarę bezawaryjny samochód. Do 2 tys

Pierwszy, tani i w miarę bezawaryjny samochód. Do 2 tys

05 Kwi 2008, 11:43

Cześć, już niedługo o ile zaliczę praktykę będę młodym świeżo upieczonym kierowcą. Chciałbym kupić samochód który będzie tani i w miarę bezawaryjny, wiadomo za tą cenę nie będę wybrzydzał. Chcę samochód którym będę po prostu szlifował swój kunszt kierowcy, więc limuzyna mi nie potrzebna. Mam na ten cel 3 tys zł, ale wiadomo opłaty to ok 1 tys. zł więc na samochód zostaje ok 2 tys zł. Nie wiem co kupić gdyż nie znam się tak dobrze na takich "starszych" samochodach ale szperając po internecie znalazłem kilka ciekawych ofert. Proszę zerknijcie i doradźcie co kupić. Na pewno ma być też tani w utrzymaniu więc śilniczek raczej 1,0 lub 1,1. Aha jak wyglądają opłaty np ubezpieczenie i rejestracja jeśli mam 18 lat i dopiero dostanę prawko ? Chodzi mi oczywiście o cenę. Z góry dziękuje za pomoc :)

[link wygasł]
Sebastianos
Aktywny
Awatar użytkownika

Miejscowość: Warszawa
Auto: Peugeot 508 SW
Silnik: 1.6 THP
Paliwo: Benzyna
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2012

Re: Pierwszy, tani i w miarę bezawaryjny samochód. Do 2 tys

05 Kwi 2008, 13:09

Peugeot ....to nie najlepszy wybór.. na początek proponuje coś małego i bardziej ekonomicznego....np.

Fiat Cinquecento z silnikiem 700 --- [link wygasł]

rewelacja może to nie jest ale na początek dobre i tanie autko....
samochód kosztuje 1800 zł + 1000 zł (rejestracja ) +ubezpieczenie ....

powinno się zamknąć w 3000 ....
Samochód jest bogiem, prędkość nałogiem, nitro zabawą a tuning podstawą ;-)
conest997
Zaawansowany
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 4
Miejscowość: Olsztyn
Auto: BMW E36 coupe 2.0 170 km

05 Kwi 2008, 19:51

A co myślisz o czymś takim ?

[link wygasł]

Jest to Ford, wygląda lepiej niż fiat i pewnie jest też od niego solidniejszy :) no i ma gaz, tylko przebieg trochę wysoki no ale cena kusząca. Warto ?
Sebastianos
Aktywny
Awatar użytkownika

05 Kwi 2008, 20:48