Pisk przy filtrze paliwa

Pisk przy filtrze paliwa

09 Paź 2016, 18:57

Witam. W czasie jazdy Kią Carnival zapaliła się czerwona kontrolka mówiąca o wodzie w filtrze paliwa. Dopiero po przejechaniu 5km mogłem się zatrzymać. Z racji, że nie znam się na naprawach i nie mając za dużo czasu wyjąłem jeden z wężyków z pompy paliwa. Wylało się z niego trochę oleju z wodą. Po ponownym odpaleniu auta kontrolka na chwilę zgasła ale po chwili zapaliła się znowu i w czasie jazdy słychać było dziwny dźwięk pochodzący z okolic filtra paliwa. Zatrzymałem się i odkręcając nakrętkę na spodzie filtra zlałem dosyć dużo płynu. Przy tym wszystkim odłączyłem wszystkie 3 przewody idące do pokrywki filtra. Tym razem w czasie jazdy kontrolka nie zapaliła się ale za to słychać głośny pisk/jęk z okolic filtra. Przy filtrze znajduję się ręczna pompka. Powinienem po spuszczeniu płynu z filtra napompować go nią? Możliwe, że to przewody nie są szczelnie dopięte chociaż starałem się to zrobić dokładnie. Czy zna ktoś rozwiązanie problemu?
Piotr3
Nowicjusz

Auto: Kia Carnival

Re: Pisk przy pompie paliwa

09 Paź 2016, 19:00

PS. Sorry za błąd w nazwie tematu powinno być "Pisk przy filtrze paliwa"
Piotr3
Nowicjusz

Re: Pisk przy filtrze paliwa

10 Paź 2016, 22:59

Piotr3 napisał(a):w czasie jazdy słychać było dziwny dźwięk pochodzący z okolic filtra paliwa
Może być coś z ciśnieniem. Może przy filtr jest z regulatorem ciśnienia.

Jesteś pewien że to piszczenie dochodzi z filtra paliwa a nie z pompy?
Kacper
Stały forumowicz

Zdjęcia: 3290
Miejscowość: Warszawa - okolice
Prawo jazdy od: 14 09 1997
Auto: Volvo S40
Silnik: 2.0 140KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999

11 Paź 2016, 09:51

Na 99% pochodzi to z filtra. Brzmi jakby coś było rozszczelnione, a na dodatek stało się to dopiero po kombinowaniu ze zlaniem go. Zaleca się napompować później filtr pompką która się przy nim znajduje? Może za mało jest tam oleju.
Piotr3
Nowicjusz

11 Paź 2016, 11:22