Podaję samochody pomóżcie wybrać!

16 Lut 2012, 13:20

Witajcie!
Mam na imię Magda, 27 lat, nowa na forum!
Nie znam się zbytnio na samochodach więc proszę Was o pomoc!

Chcę kupić samochód do 5 tyś euro. Ma to być samochód do jeżdzenia głównie po mieście (Trójmiasto) i od czasu do czasu dłuższa trasa ok. 300 km.
Nie chcę typowego małego auta, bardziej jakiś kompakt, aczkolwiek przy rosnących cenach paliw, zmieniam zdanie co chwila.
Interesuje mnie samochód od 2004 r., nie mam pojęcia, czy diesel, czy benzyna, proszę w tym temacie też o pomoc.
Nadmienię, że nie interesuje mnie: peugeot, renault.
Podoba mi się focus, astra, a klasa, seat ibiza i leon, passat, civic
Proszę doradzcie co by było dobre i z jakim silnikiem!?
Pozdrawiam
Radtuli
Obserwowany
 
Posty: 1
Prawo jazdy: 13 08 2001
Auto: Audi A4, B7

16 Lut 2012, 13:36

Passata nie radze bo one mają słabe zawieszenia. Może Volkswagen Polo IV, Golf IV, Bora, Skoda Fabia. Jeśli chodzi o paliwo to proponowałbym w gazie. Ale jeśli nie chcesz gazu to proponuje silnik 1.9TDI 90KM - mało awaryjny, nie do zajechania, wyprzedzić się da bez problemu, a spalanie przy rozsądnej jeździe w mieście koło 6l/100km a na trasie koło 4,7-4,8l/100km.
maciek1203
Aktywny
 
Posty: 466
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Tarnobrzeg
Auto: Hyundai Pony
Silnik: 1.5 83KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1991

16 Lut 2012, 13:49

Ja proponuj astre albo ibize (jesli wiekszy to leona) w benzynce i dołozyc gaz. Jesli cos w dieslu to proponuje coś ze stajni VAG np. fabie albo polo 1,9 tdi.
matizzz
Nowicjusz
 
Posty: 45
Prawo jazdy: 01 11 2010

16 Lut 2012, 14:03

a ja ci proponuję Astre 1.9 CDTI 120 albo 150 KM w miarę dynamiczne autko, przy niewielkim spalaniu.
kamyl
Aktywny
 
Posty: 278
Miejscowość: SR
Prawo jazdy: 0- 4-2009
Auto: VC GTS
Silnik: Z19DT
Paliwo: Diesel
Typ: Liftback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2005

16 Lut 2012, 14:22