POdłaczenie radia i pytanie odnośnie wzmacniacza...

Moderator: fs.tuning
  • Poinformuj znajomych na Facebook-u o tym wątku
  • Poinformuj znajomych na Gwar-ze o tym wątku
  • Poinformuj innych ludzi na Wykopie o tym wątku
  • Poinformuj znajomych na Twitter-ze o tym wątku
  • Poinformuj znajomych na Blip-ie o tym wątku
  • Poinformuj znajomych na Buzz-ie o tym wątku
  • Poinformuj znajomych na GG o tym wątku

POdłaczenie radia i pytanie odnośnie wzmacniacza...

Post» 16 Sie 2011, 16:52

Witam. Może dla niektórych moje pytania będą smieszne no ale jestem troche zielony w tych sprawach i mam nadzieje ze ktoś mnie poratuje. Otóż mam Skode Octavie z 98 roku , i chce kupic nowe radio..Do podłaczenia do radia mam dwie duże wtyczki a z tego co widziałem to teraz wiekszośc nowych radioodtwarzaczy ma miejsce na jedną kostke tylko? I pytanie drugie : radio chce kupic o mocy 4x 50w , lub 4x 53 w , a głośników troche mam bo z tyłu 2x 400 w + 2x 80 w + 2 małe gwizdki + w przednich drzwiach chyba 2x 80w i tez 2 takie małe. I pytanie czy piotrzebował bede wzmacniacz do tylu głośników żeby to jakos grało??
luki1304
Aktywny
Aktywny

Miejscowość: Piła

Re: POdłaczenie radia i pytanie odnośnie wzmacniacza...

Post» 16 Sie 2011, 20:54

Samo radio na 100% nie uciągnie tylu głośników i to jeszcze takiej mocy a jak kostki w radiu różnią się od tych w samochodzie to trzeba dobrać i dokupić kostkę ISO - http://allegro.pl/akcesoria-montazowe-k ... czki-67158
Awatar użytkownika
PrezesArtek
Stały forumowicz
Stały forumowicz

Miejscowość: Sosnowiec
Auto: Nissan Primera WP11-144

Re: POdłaczenie radia i pytanie odnośnie wzmacniacza...

Post» 17 Sie 2011, 14:32