Podobne do Audi A4 B6

Re: Podobne do Audi A4 B6

05 Maj 2016, 16:15

pkc napisał(a):Najczęściej pada właśnie dolny łańcuch, a wymiana napinacza głównego jednym pomaga, a drugim nie. Żeby wymienić dolny łańcuch, trzeba tak czy siak zdemontować ten główny.Do pompy wody dostęp nie jest najlepszy i trzeba użyć blokady, jeśli nie robi się tego z wymianą łańcucha. Tak więc w tym wypadku oszczędzanie jest dla bogatych.

Długo Ci zajęło szperanie w internetach :mrgreen:
Prawda jest taka, że zrobić to raz na 200k to nie problem. Tak jak się czasem bulwersujesz, że zmień mechanika, bo drogo naprawia Audiki, to zapewniam, że ogarnięty i uczciwy mechanik za to nie zedrze tylko dlatego, że to Saab, a nie populus jakiś.
P.S. Dzisiaj byliśmy u mojego mechanika i zaciągnęliśmy Saaba sąsiada (najprawdopodobniej padł czujnik położenia wału ale cholera wie co to dokładnie). Już drugi raz go holowaliśmy w ciągu roku także 1,9TiD vs. 2,0T wole tego drugiego :D Zresztą podobne zdanie mają te mechaniki.
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 12362
Zdjęcia: 57
Rejestracja: 05 Lis 2011, 20:40
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy od: 05 05 2008
Auto: Lexus IS 200
Silnik: 2,0 R6 155KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2000

Re: Podobne do Audi A4 B6

05 Maj 2016, 17:35

dzida napisał(a):
pkc napisał(a):Najczęściej pada właśnie dolny łańcuch, a wymiana napinacza głównego jednym pomaga, a drugim nie. Żeby wymienić dolny łańcuch, trzeba tak czy siak zdemontować ten główny.Do pompy wody dostęp nie jest najlepszy i trzeba użyć blokady, jeśli nie robi się tego z wymianą łańcucha. Tak więc w tym wypadku oszczędzanie jest dla bogatych.

Długo Ci zajęło szperanie w internetach :mrgreen:
Prawda jest taka, że zrobić to raz na 200k to nie problem. Tak jak się czasem bulwersujesz, że zmień mechanika, bo drogo naprawia Audiki, to zapewniam, że ogarnięty i uczciwy mechanik za to nie zedrze tylko dlatego, że to Saab, a nie populus jakiś.

Nie mam czasu siedzieć non stop na forum i odpowiadać na posty. A w internecie nic szukać nie musiałem, bo kilka lat temu miałem do czynienia z Signumem z tym silnikiem. :)
Nigdzie nie napisałem też, że nie warto interesować się tym silnikiem, a jedynie dementuję nieprawdziwe informacje. Lepiej, żeby potencjalny kupiec wiedział, że może go czekać taka naprawa, tym bardziej, ze aut z tymi silnikami jest na lekarstwo i łatwo się naciąć.
pkc
Zaawansowany
 
Posty: 566
Rejestracja: 15 Gru 2014, 17:36
Prawo jazdy od: 10 08 2004
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: BMW E36/E39, Audi A4 B8
Silnik: 328i/530d/2.0TFSi
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Samochody terenowe - do połowy lat 70 Samochody terenowe - do połowy lat 70
    Historia pojazdów mogących poruszać się w trudnych warunkach drogowych, czy wręcz po bezdrożach, jest tak stara, jak same wehikuły napędzane silnikami, takimi czy innymi. Pierwsze „samojazdy” – jak ...
    Auto terenowe - początki - wyposażenie na bezdroża Auto terenowe - początki - wyposażenie na bezdroża
    Jadąc w teren musimy pamiętać, że to nie zwykła przejażdżka z miasta A do miasta B drogą krajową nr X... W związku z tym - również wyposażenie naszego samochodu musimy dostosować do sytuacji w jakich możemy się znaleźć ...

  •  
    • Warto przeczytać
    • VW Sharan, wnętrze
      VW TOURAN CZARNY MAT
      8 Runda Rajdowych Mistrzostw Świata
      Ford Focus II, Bestia
      Wyścigi na motorach na 1-8 mili