Półeczka niestandardowa pod głośniki 25cm

Półeczka niestandardowa pod głośniki 25cm

04 Kwi 2014, 15:41

Witam.
Mam problem, mianowicie jakiś czas temu dokonałem zakupu Opla Tigry, i odkąd go kupiłem, widnieje w niej półeczka niestandardowa zamiast orginalnej z tyłu. Widać że półeczka robiona ręcznie. Oczywiście, półeczka była pusta, głośniki z niej były wyjęte przed moim zakupem. I tu właśnie moje pytanie, jako iż jestem zielony w te klocki. Po pierwsze, jak mierzyłem linijką, mi wychodzi że otwór ma ze 24cm a nie 25 (?). Po drugie, puste otwory zaczęły mi troche przeszkadzać, więc pisze do Was z zamiarem zakupu nowych dwóch głośniczków. Więc moje pytanie brzmi, jakie? Czy znajde jakieś 2 głośniki, mieszcząc się do 100 zł ? Polecicie coś? I czy osłony (takie krateczki) są potrzebne? Gdzie takie też kupić? I czy całość jest jakoś specjalnie ciężka w montażu? Jak to w ogóle wygląda z mocowaniem głośników i tych osłonek? Oczywiście, przesyłam Wam również zdjęcie owej półeczki, bo nie wiem czy każdy głośnik do nich wejdzie. Proszę o szybką odpowiedź :)

Image
michu43
Obserwowany

Prawo jazdy od: 23 04 1994
Auto: Opel Tigra
Silnik: 1.6
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sport/Coupe
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1997

• Ciekawe publikacje motoryzacyjne

Sposoby na zmniejszenie kosztów ubezpieczenia samochodu Sposoby na zmniejszenie kosztów ubezpieczenia samochodu
    Niestety koszty ubezpieczenia samochodu wciąż rosną. Zindywidualizowany sposób liczenia składki oraz zwiększające się sumy wypłaconych odszkodowań dają się we znaki właścicielom samochodów, nawet tym bezszkodowym. ...
    Koniec kręcenia liczników? Koniec kręcenia liczników?
    Z dniem 1 stycznia 2014 r. weszła w życie nowelizacja rozporządzenia Ministra Transportu w sprawie zakresu i sposobu przeprowadzania badań technicznych pojazdów. Jedną ze zmian jest zobowiązanie stacji kontroli pojazdów do ...

•  
    • Warto przeczytać
    • Off-Road Madness 2012, 2
      Ford Focus C-MAX