Półeczka niestandardowa pod głośniki 25cm

Półeczka niestandardowa pod głośniki 25cm

04 Kwi 2014, 16:41

Witam.
Mam problem, mianowicie jakiś czas temu dokonałem zakupu Opla Tigry, i odkąd go kupiłem, widnieje w niej półeczka niestandardowa zamiast orginalnej z tyłu. Widać że półeczka robiona ręcznie. Oczywiście, półeczka była pusta, głośniki z niej były wyjęte przed moim zakupem. I tu właśnie moje pytanie, jako iż jestem zielony w te klocki. Po pierwsze, jak mierzyłem linijką, mi wychodzi że otwór ma ze 24cm a nie 25 (?). Po drugie, puste otwory zaczęły mi troche przeszkadzać, więc pisze do Was z zamiarem zakupu nowych dwóch głośniczków. Więc moje pytanie brzmi, jakie? Czy znajde jakieś 2 głośniki, mieszcząc się do 100 zł ? Polecicie coś? I czy osłony (takie krateczki) są potrzebne? Gdzie takie też kupić? I czy całość jest jakoś specjalnie ciężka w montażu? Jak to w ogóle wygląda z mocowaniem głośników i tych osłonek? Oczywiście, przesyłam Wam również zdjęcie owej półeczki, bo nie wiem czy każdy głośnik do nich wejdzie. Proszę o szybką odpowiedź :)

Image
michu43
Obserwowany

Prawo jazdy od: 23 04 1994
Auto: Opel Tigra
Silnik: 1.6
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sport/Coupe
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1997

• Ciekawe publikacje motoryzacyjne

Ośmiokołowiec, bo cztery koła to za mało! Ośmiokołowiec, bo cztery koła to za mało!
    Czy to nie przesada? Aktualne samochody koncepcyjne zasilane energią elektryczną mają po cztery koła. Eliica bo tak nazywa się ten pojazd ośmiokołowy różni się od nich diametralnie – jest duża ma 5100 mm długości, ...
    Jak dbać o turbosprężarkę w naszym samochodzie? Jak dbać o turbosprężarkę w naszym samochodzie?
    Obecnie rośnie zainteresowanie kierowców samochodami o dużej mocy i małym zużyciu paliwa. Aby sprostać tym oczekiwaniom rynku, wiodący producenci samochodów więcej uwagi poświęcają projektowaniu modeli wyposażonych ...

•  
    • Warto przeczytać
    • Master Truck
      DSC00427