POLO 4/GOLF 4/Audi A3

02 Lis 2011, 20:10

Jak wyżej pomóżcie wybrac auto, zalezy mi an niskiej awaryjnosci, niskim spalaniu, dobrym stanie technicznym do 14-15tyś
labtec123
Początkujący
 
Posty: 94
Auto: brak

02 Lis 2011, 20:17

No to wydaje mi się że jeśli chodzi o spalanie to oczywiscie polo najmneij spali,ale nie jest mistrzem bezawaryjności.Golf i a3 to w sumie bardzo podobne auta tyle że audi jest droższe ładniejsze i troche lepiej wykonane,oba są dość mało awaryjne :)
W moich żyłach etylina,zamiast serca turbina :D
vwmaniak
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 806
Miejscowość: Za górami za lasami ;)

02 Lis 2011, 20:17

To pomin te 3 i kup Focusa lub Astre II w benzynie, tylko w przypadku Focusa, dobrze sprawdzic czy gdzies gnic nie zaczyna.
Czimi
Stały forumowicz
 
Posty: 2099
Prawo jazdy: 01 01 2001
Auto: W210 220 CDI

02 Lis 2011, 20:19

Wg mnie a3 to o wiele ciekawsze auto od focusa czy astry :)
W moich żyłach etylina,zamiast serca turbina :D
vwmaniak
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 806
Miejscowość: Za górami za lasami ;)

02 Lis 2011, 20:22

Astra II odpada.
Focus nie za bardzo mi sie podoba;/


A po drugie benzyna czy diesel?
labtec123
Początkujący
 
Posty: 94
Auto: brak

02 Lis 2011, 20:24

No oczywiscie ze tak, ale kupi w duzo gorszym roczniku, co sie wiaze tez ze stanem autka automatycznie.

W sumie to jak Polo wchodzi w gre, to z mniejszych autek od A3 czy Golfa, swietnym wyborem jest Yaris 1,33VVTI, motor dynamiczny i ekonomiczny.
Czimi
Stały forumowicz
 
Posty: 2099
Prawo jazdy: 01 01 2001
Auto: W210 220 CDI
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Toyota 86 GR Sport - kolejny model coupe
    Nowa seria usportowionych modeli Toyoty firmowanych przez Gazoo Racing wzbogaciła się o kolejny model – coupe GT86 w wersji GR Sport. We wrześniu 2017 roku Toyota zaprezentowała nową serię GR, opracowaną na japoński ...

02 Lis 2011, 20:26

Zależy do czego ci będzie służył...Jeżeli dużo jezdzisz to diesel lub lpg a jesli mało to benzyna.Co do silników to golf i a3 mają taką sama paletę ;)

Co do yarisa to też polecam zwłaszcza za bezawaryjność,minusem są materiały wykonczeniowe
Ostatnio edytowany przez vwmaniak, 02 Lis 2011, 20:27, edytowano w sumie 1 raz
W moich żyłach etylina,zamiast serca turbina :D
vwmaniak
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 806
Miejscowość: Za górami za lasami ;)

02 Lis 2011, 20:27

Yaris lipa straszna
W grę wchodzi:
Focus - z wygladu takie dziwne
A3 - najladniejsze a zarazem najdrozsze
Golf IV Nie takie drogie, nie głupie, ale trudno cos wypatrzec nieskazitelnego w sumie a3 tez
POLO 4 - chodz tu raczej jak narazie same negatywne opinie czytam...

Powiedzcie mi9 teraz jaki silnik Benzyna czy Diesel...

Odpada LPG.
Diesel bym chciał ale boje sie ze padnie cos a kolo dwumasowe itp itd drogie, a nie wiem ile tys km bede robil roczie ale pewnie cos kolo 10-15tys max
labtec123
Początkujący
 
Posty: 94
Auto: brak

02 Lis 2011, 20:32

To ja stanę w obronie polo,nie jest może ideałem ale wcale nie jest jakoś ponadprzeciętnie awaryjne jak co niektórzy piszą,jest poprostu zwykłym przeciętniakiem ;)
W moich żyłach etylina,zamiast serca turbina :D
vwmaniak
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 806
Miejscowość: Za górami za lasami ;)

02 Lis 2011, 20:33

Tak w ogóle to co niby w tym POLO się psuje?
labtec123
Początkujący
 
Posty: 94
Auto: brak

02 Lis 2011, 20:40

Psują się pierdoły,jakies wycieki oleju z silnika itp.Ale niepowodują one unieruchomienia auta ;)
W moich żyłach etylina,zamiast serca turbina :D
vwmaniak
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 806
Miejscowość: Za górami za lasami ;)

02 Lis 2011, 20:57

Ok 10tys km rocznie to lepiej benzyne czy diesla i jakie sa plusy minusy roznica w kosztach
labtec123
Początkujący
 
Posty: 94
Auto: brak

02 Lis 2011, 21:28

Benzyne lepiej. Jakas 1.4-1.6 max jak ma w miare malo palic. W Focusie przy 1.6 16V masz 101KM, co jest akurat, jak chodzi o jakies tam w miare komfortowe wyprzedzanie.

Jak bedziesz normalnie jezdzi, to klekot ci spali z 1-2l mniej, a masz silnik ktory jest drozszy w utrzymaniu, czyli przy benzynie wydasz na paliwo 5-10zl wiecej za kazde 100km, czyli przy 10k km rocznie 500-1000zl na paliwo wiecej, a nie masz bajerow typu dwumas z wymiana za 1000-1200zl, regeneracji turbiny za ~1000zl, czy kpl wtryskiwaczy rowniez kosztujacych w okolicach 1000zl. Nie wyjdzie ci zareszta 1000zl roznicy przy 10k km, tym bardziej ze 95 jest tansza od ON. :P Na dodatek zima po miescie, klekot zimny bedzie pali wiecej od benzyny.

No i nizszy przebieg z reguly, co tez obniza dodatkowe koszty, jakies tam wahacze i inne pierdolki w zawieszeniu.
Czimi
Stały forumowicz
 
Posty: 2099
Prawo jazdy: 01 01 2001
Auto: W210 220 CDI

03 Lis 2011, 17:41

Jaki silik benzynowy/dieslowy bedzie najlepszy w golfie
labtec123
Początkujący
 
Posty: 94
Auto: brak

03 Lis 2011, 20:52

z benzynowych to najlepiej:
1.6/101
1.8T/150,ewentualnie bez turbo 125
2.3 vr5/150,pieknie ryczy, atutem może też byc to że niema turbo więc niema sie co zepsuć,jednak dosc dużo pali :)

diesle:
1.9 sdi/68km,to już weteran ale oszczędny
1.9 tdi/90,110,130,150,jednak na golfa w zupełnosci wystarcza 90 lub 110
W moich żyłach etylina,zamiast serca turbina :D
vwmaniak
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 806
Miejscowość: Za górami za lasami ;)