Polo 6n2 po wymianie zawieszenia cofneło przednia koła

14 Lip 2014, 18:35

Witam mam taki oto problem w polo 6n2 po wymianie kompletnego zawiesznia przód (amortyzatory kompletne, tuleje wachacza,sworznie, łaczniki,koncówki plus łożysko na piaście) stał sie taki oto problem ze przy hamowaniu oraz maksymalnym skrecie w lewo lub w prawo opony trą o kabine a w zasadzie o nadkole , na zewnatrz wyglada to tak że koła tak jakby sie cofły o około 1cm ( moze mniej moze wiecej) w strone kabiny, wczesniej było wszystko wporzadku dopiero po wymianie tego stał sie taki problem.
czy geometria załatwi sprawe? ustawią mi koła tak jak powinny byc? czy problem moze lezec w czyms innym?
Damianzg95
Obserwowany
 
Posty: 1
Prawo jazdy: 13 02 2000
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Honda
Silnik: 1.4Is
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 1996

14 Lip 2014, 20:18

Nie zamieniłeś czasami stronami sworzni wahacza ?
Nie odpowiadam na problemy na PW
bonifacy
Stały forumowicz
 
Posty: 4682
Zdjęcia: 0
Prawo jazdy: 01 01 1981
Auto: Fabia II , Fabia II
Silnik: 1,4 CGGB , 1,4 BXW
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna

16 Lip 2014, 11:55

Witamy. Problem leży najpewniej w złym doborze części zamiennych a po takiej naprawie i tak należy wykonać sprawdzenie i ew. ustawienie geometrii zawieszenia.
AutoConrad
Aktywny
 
Posty: 290
Miejscowość: Warszawa
Auto: różne marki

16 Lip 2014, 14:11

AutoConrad napisał(a):Problem leży najpewniej w złym doborze części zamiennych


Niekoniecznie . Tak jak wcześniej napisałem prawdopodobnie kolega zamienił stronami sworznie wahaczy. Są niesymetryczne . Co ciekawe producent przewiduje taką operację w zależności od wersji pojazdu. W jednej ta sama końcówka jest prawą w innej lewą. Podobnie jest w Fabii I. W modelu bez wspomagania prawa jest montowana na lewą stronę. Z drugiej strony oczywiście analogicznie.poniżej co mówi katalog dla Polo 6N2

[Aby pobrać załącznik musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]

.
Nie odpowiadam na problemy na PW
bonifacy
Stały forumowicz
 
Posty: 4682
Zdjęcia: 0
Prawo jazdy: 01 01 1981
Auto: Fabia II , Fabia II
Silnik: 1,4 CGGB , 1,4 BXW
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Układ napędowy BMW ActiveHybrid nowej generacji
    Specjalnie na potrzeby nowego modelu BMW ActiveHybrid 3 opracowano następujące komponenty hybrydowego układu napędowego: synchroniczny silnik elektryczny o mocy 40 kW/55 KM, układy elektroniczne dużej mocy oraz pakiet akumulatorów ...
    Mitsubishi Pajero Sport i Mitsubishi L200 Expedition Camper
    W najbliższy weekend, 17 i 18 listopada podczas wystawy 4x4 Offroad Show Poland, polski oddział Mitsubishi Motors zaprezentuje klientom model Mitsubishi Pajero Sport. To jedyny egzemplarz tego modelu w Polsce a celem prezentacji ...