Polonez 1.6 GLE - pytanko

Polonez 1.6 GLE - pytanko

12 Mar 2012, 20:47

1)Jaki jest moment dokręcanaia głowicy i klawiatury
2)Jakie są luzy zaworowe na wydechu i na ssącym??

_____________________________WAŻNE__________________________________________________
cheho
Obserwowany
 
Posty: 2
Rejestracja: 09 Mar 2012, 15:19
Prawo jazdy od: 01 01 1966
Auto: Polonez Caro 1.6 GLE

Re: Polonez 1.6 GLE - pytanko

16 Mar 2012, 23:10

JeŻeli jest to typ silnika CB ( silnik gaxnikowy 1598 ccm, 64kW ) to :
ad1. głowicę trzeba dokręcać w dwóch etapach - w pierwszym dociągać momentem 30N x m, a w drugim 98N x m. Kolejnośc dokręcania śrub to ( licząc od lewej ):
1. 3 z dołu
2. 2 z góry
3. 3 z góry
4. 4 z dołu
5. 2 z dołu
6. 1 z góry
7. 4 z góry
8. 5 z dołu
9. 1 z dołu
Zespół wsporników,osi i dżwigni zaworów nalezy dokręcać z siłą 19N x m
ad2. na zimnym silniku ssące 0,20mm, wydechowe 0,25mm
Masz prawo zachować milczenie. A wszystko co napiszesz, może zostać zmoderowane
Nie pomagam na PW
MotoAlbercik
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 11865
Zdjęcia: 1133
Rejestracja: 12 Gru 2006, 15:25
Miejscowość: Tychy
Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000
 
    Lexus IS 300 F Sport, przedni grill
    Migomaty - urządzenia do spawania elektrodą w osłonie gazów obojętnych
    MAN, aerografia, pomoc drogowa
    Mazda MX-5
    Nissan, offroad