Pomoc w pracy magisterskiej

pomoc w pracy magisterskiej

17 Mar 2008, 19:12

Witam!
Jestem studentka szkoły filmowej i pisze prace mgr dot. zdjęć filmowych w sporcie. W związku z tym mam do was wszystkich ogromną prośbę o wypełnienie ankiety. Jest ona krotka 9 pytań, wiec powinno pójść szybko. Będę bardzo wdzięczna za pomoc gdyż tylko tu mogę uzyskać jakieś konkretne informacje.
dla chętnych ankietę prześle mailem.

Czekam na maile: ewusia22@poczta.fm

Z góry dziękuję wszystkim za pomoc!!!

Ewa Zawadzka
EWA ZAWADZKA
Nowicjusz

Re: pomoc w pracy magisterskiej

17 Mar 2008, 19:26

Może lepiej daj tutaj pytania i użytkownicy, którzy będą chcieli skorzystać napiszą, bo tak to raczej nikomu nie będzie się chciało pisać e-mail. Pozdrawiam i życzę powodzenia z pracą :)
Requiem for a Dream.
Piter
Stały forumowicz

Zdjęcia: 239
Miejscowość: Kłodzko
Prawo jazdy od: 15 03 2007
Auto: Audi A6 C5
Silnik: 1.9 TDI 131KM
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2001

17 Mar 2008, 23:36

Również radzę wstawienie linka lub całej ankiety tutaj. Nawet nie wiesz jacy ludzie są leniwi. Ja tam swojego maila podam :) i zobaczę co to za ankietka :)
GDYBY PRZEDNI NAPĘD BYŁ LEPSZY TO CHODZILIBYŚMY NA RĘKACH :)
Bryann
Stały forumowicz
Awatar użytkownika

Miejscowość: Jawor
Auto: Nie mam

18 Mar 2008, 08:35

jak mozecie to podajcie maile to wam wysle, szczerze to nie jestem dobra z komputerow wiec umieszczanie na jakis serwerach itp to czarna magia dla mnie:)
Ale dzieki za mile chetc;)
EWA
EWA ZAWADZKA
Nowicjusz

• Ciekawe publikacje motoryzacyjne

Nie daj się przekręcić Nie daj się przekręcić
    Czy wiesz o tym, że kupując samochód sprowadzany z zagranicy, możesz żądać od sprzedawcy certyfikatu z ostatniej kontroli pojazdu wykonanej w kraju pochodzenia samochodu z informacją o jego przebiegu.
    System otwierania samochodu aplikacją na telefon System otwierania samochodu aplikacją na telefon