Pomoc w wyborze Clio

Pomoc w wyborze Clio

01 Maj 2011, 10:24

Co sądzicie o poniższych ofertach? Przepraszam, że proszę o konsultację aż 6 ofert, ale jestem laikiem i chciałbym wiedzieć, na co zwrócić uwagę. Nie kupowałem nigdy używanego samochodu. Zdecydowałem się już również z Waszą pomocą na Clio, ale teraz nie wiem, jak nie dać się nabrać i wybrać w miarę sensowną ofertę.

1. [link wygasł]
2. [link wygasł]
3. [link wygasł]
4. [link wygasł]
5. [link wygasł]
6. [link wygasł]

Z góry dziękuję za pomoc :)
szymson
Nowicjusz
 
Posty: 11
Rejestracja: 26 Mar 2011, 20:30
Miejscowość: Kraków

Re: Pomoc w wyborze Clio

01 Maj 2011, 11:18

Polecam wersje po liftingu czyli dwie pierwsze odpadają, Pozostałe są warte uwagi jednak jeśli ma to być samochód do jazdy tylko w mieście to te z silnikiem 60km mogą być (są niezawodne) jak chcesz czasem gdzieś wyjechać to patrz za wersją 75km (czyli ta żółta) wybór wyposażenia zostawiam tobie, choć im więcej bajerów tym większe będą koszty utrzymania ba elektryka w renault nie jest zbyt dobra. Ja mam podstawową wersje i nie narzekam :wink:
Grigorij
Początkujący
 
Posty: 111
Rejestracja: 14 Mar 2011, 13:58
Miejscowość: Wrocław

Re: Pomoc w wyborze Clio

01 Maj 2011, 14:14

A czym dokładnie różnią się "wersje po liftingu" od tych wcześniejszych? Dzięki za pomoc.
szymson
Nowicjusz
 
Posty: 11
Rejestracja: 26 Mar 2011, 20:30
Miejscowość: Kraków

Re: Pomoc w wyborze Clio

01 Maj 2011, 16:37

Przede wszystkim wyglądem :grin: . Ale zmieniono wspomaganie z hydraulicznego na elektryczne, wzmocniono konstrukcje nadwozia,dodano silnik 1,2 16v, 4 poduszki w standardzie.
Grigorij
Początkujący
 
Posty: 111
Rejestracja: 14 Mar 2011, 13:58
Miejscowość: Wrocław
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Biturbo, Twin Turbo, Twin Scroll Turbo – co to wszystko znaczy? Biturbo, Twin Turbo, Twin Scroll Turbo – co to wszystko znaczy?
    Wyposażenie silnika w turbosprężarkę to skuteczny sposób na uzyskanie dużej mocy przy niewielkich rozmiarach. Problemem jest jednak uzyskanie szybkiej reakcji na naciśnięcie pedału przyspieszenia – bezwładność ...
    Nie wpadnij w dziurę Nie wpadnij w dziurę
    Zima powoli ustaje, a wraz z wyższymi temperaturami i topniejącym śniegiem na drogach pokazują się dziury. Jazda po takiej ulicy wymaga od kierowcy sporo cierpliwości i umiejętności. Zwłaszcza, że nieumiejętne pokonywanie ...

  •  
    • Warto przeczytać
    • Kandydatki na MISS, 27
      Rage-Race 2010 - będzie szybciej, mocniej, więcej
      Renault, Silnik 1.6 l Energy dCi 160 Twin Turbo, wykres z hamowni
      Autosacrum 2008