Pomoc w wyborze głośników do 100zł

Pomoc w wyborze głośników do 100zł

30 Sty 2014, 17:13

Witajcie, jestem laikiem w sprawie car audio. Zamierzam zamienić swoje fabryczne głośniki (które są w opłakanym stanie wizualnym jak i technicznym) na nowe. Jednak nie zamierzam wydać więcej niż 100zł. Na oku mam kilka opcji z czego dwie pierwsze wydają mi się być trafniejsze. Mianowicie zastanawiam się nad zakupem któregoś z tych głośników:

[link wygasł]

[link wygasł]

[link wygasł]

[link wygasł]

Z góry będę wdzięczny za pomoc. Zależy mi głównie na jakości w stosunku do ceny. Czystym dźwięku, lepszym niż tych fabrycznych. Wiem, że w tej cenie nie mogę spodziewać się cudów, takowych więc nie oczekuję :)
Pytalski
Nowicjusz
Awatar użytkownika

Miejscowość: Wlkp
Auto: Peugeot 206 XS
Paliwo: Benzyna
Skrzynia biegów: Manualna

Re: Pomoc w wyborze głośników do 100zł

04 Lut 2014, 11:57

poszukaj sobie jeszcze na jakiejs porównywarce , np. okazje.info , może znajdziesz jakiś sklep z ciekawymi promocjami. A z tych co podałeś to ja raczej skłaniałbym się do blaupunkta ... Ale mówie , poszukaj sobie jeszcze moze znajdziesz cos ciekawego . powodzenia
alfarthur
Początkujący
Awatar użytkownika

Miejscowość: Łódź
Prawo jazdy od: 06 05 2009
Przebieg/rok: 35tys. km
Auto: golf II
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna + LPG
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1985
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

54 Rajd Barbórka w drugi weekend grudnia 54 Rajd Barbórka w drugi weekend grudnia
    Rajd Barbórka odbędzie się w tym roku w drugi weekend miesiąca. Rywalizacja na odcinkach specjalnych oraz trasie Kryterium Asów na Karowej będzie toczyła się w sobotę, 10 grudnia. 54. edycja kultowej imprezy ...
    O czym kierowca powinien pamiętać wiosną? O czym kierowca powinien pamiętać wiosną?
    Wyższe temperatury, zmiana warunków atmosferycznych, stanu nawierzchni i samopoczucia kierowców to symptomy panującej wiosny. To również czas przeglądów po zimie, wymiany opon i coraz większej ...

•