POMOCY Jakie radyjko wybrać i moc głościków? :(

POMOCY Jakie radyjko wybrać i moc głościków? :(

09 Lip 2009, 23:07

Witajcie

Pomóżcie mi wybrać radyjko wstępnie wybrałem te 2:

Pioneer DEH-4000UB ---> http://www.ceneo.pl/1154795

Pioneer DEH-2100UB --->http://www.ceneo.pl/1951973

Przy wyborze sugerowałem sie opinią, że Pionier ma najlepszą jakość w stosunku do ceny, mocą 4x50 i tym żeby posiadało wejście USB, AUX i ceną oczywiście tak ok 400zł.

Przy wyborze może pomoże wam że nie planuje kupować wzmacniacza a głośniki planuje 2x tweetery 2x średnio tonowe przednie drzwi i raczej subwoofer w bagażniku jednak jeszcze nie wiem jakiej mocy, marki je podobierać ponieważ jestem zielony :cry: dodam tyle że lubie czystą głośną muzyczke.
Autko to Renault Megane Classic sedan 98.

Prosze o porade co do radyjka i mocy czy może całkiem innego układu głośniczków....

Koszt w granicach 1100 zł.
Nawet nie wspominam, że czeka mnie jeszcze zakup tego adaptera do pilota w kierownicy.:( ale to później.
POZDRAWIAM Marcin
Marcin2112
Nowicjusz

Miejscowość: Cze-wa

11 Lip 2009, 11:29

radio to juz musisz wybrać sam polecam odsłuch dla porównania tych dwóch modeli wtedy będziesz mógł porównać i wybrać
co do głośników to chyba helix dark blue 62.1 bedzie odpowiednim wyborem żeby jeszcze ładnie grały proponuje wygłuszyć drzwi na pewno będziesz zadowolony a co do suba to musisz określić jaki fundusz czego oczekujesz i jak to ma wyglądać na poczatek proponuje zajac sie przodem a poznej dobierzesz sobie reszte
pozdrawiam
gigit
Początkujący
Awatar użytkownika

Miejscowość: Kołobrzeg
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

Sposoby na zmniejszenie kosztów ubezpieczenia samochodu Sposoby na zmniejszenie kosztów ubezpieczenia samochodu
    Niestety koszty ubezpieczenia samochodu wciąż rosną. Zindywidualizowany sposób liczenia składki oraz zwiększające się sumy wypłaconych odszkodowań dają się we znaki właścicielom samochodów, nawet tym bezszkodowym. ...