POMOCY VOLVO s40 problem z zaplonem na gorącym silniku

POMOCY VOLVO s40 problem z zaplonem na gorącym silniku

14 Paź 2011, 18:02

Sprawa przedstawia sie tak: jest to volvo s40 2.0d rok 2005 przebieg 150tys. problem pojawił się zaraz po kupnie auta z niemiec :? A mianowice problem polega na tym ze czasem nie moge go odalić przy dobrze nagrzanym silniku np. przejade 50km gasze i nie moge odalic . Krecic kreci jak szalony ale załapać nie może . A co najciekawsze jak ostygnie godzine, dwie pali na dotyk?? Byłem juz u nie jednego mechanika nawet w servisie volvo podpinany pod komputer i nie ma bledów nie mogą doiść o co chodzi. Zmienione zostały wtryski, pompa, nowe opragromowanie komputera i nic jak byl problem taj jest nadal!! Normalnie masakra!! Samochód juz 3 miesiace stoi u mechanika bo do jazdz sie nie nadaje . Fajnie gdzies jechac ale i wrocic trzeba a tu loteria odpali czy nie :lol:
KARGO
Obserwowany
 
Posty: 2
Rejestracja: 14 Paź 2011, 17:41
Auto: volvo s40 2.0d

Re: POMOCY VOLVO s40 problem z zaplonem na gorącym silniku

14 Paź 2011, 21:44

Czujnik polozenia walka rozrzadu lub walu korbowego. Moze styki po prostu nie lacza, albo wymienic na nowy, ale to powinien sie check palic(teoretycznie).

A probowales go na popych odpalic, gdy nie pali na rozruszniku? Jestes pewny ze to nie wina akumulatora czy rozrusznika? Bo jak odpali na popych, to ktorys z czujnikow wtedy na 100% czy sam rozrusznik/akumulator.

Kompresje sprawdzales?
Czimi
Stały forumowicz
 
Posty: 2099
Rejestracja: 06 Lut 2011, 19:53
Prawo jazdy od: 01 01 2001
Auto: W210 220 CDI

Re: POMOCY VOLVO s40 problem z zaplonem na gorącym silniku

15 Paź 2011, 07:42

Akumulator jest nówka sztuka zaczełem wlasnie od tego , kasa wywalona w błoto. Nic to nie dało. Kompresja jest. Rozrusznik też raczej w porządku bo kreci ze mało silnika nie wyrwie . Na popych nie próbowałem niechce uszkodzić silnika. A może warto spróbować?? Ale jeśli to wina rozrusznika czy styków dlaczego pali na dotyk jak ostygnie??? W takim wypadku powinno się to zdarzać i na zimnym silniku?! Myśle że może chodzić o brak dolotu powietrza bądz paliwa??? Ale w czym tkwi problem??? Może ktoś ma jakiś pomysł badz wcześniej spotkał sie z czymś takim bo jak dla mnie to czarna magia :?
KARGO
Obserwowany
 
Posty: 2
Rejestracja: 14 Paź 2011, 17:41
Auto: volvo s40 2.0d

Re: POMOCY VOLVO s40 problem z zaplonem na gorącym silniku

11 Cze 2013, 08:05

Witam mam identyczny problem i przypuszczam że do tej pory udało ci się ustalić co z twoją furką wieć będe bardzo wdzięczny jeśli zechcesz podzielić się rozwiązaniem problemu.
lws2
Obserwowany
 
Posty: 1
Rejestracja: 11 Cze 2013, 07:58
Prawo jazdy od: 09 09 2000
Przebieg/rok: 25tys. km
Auto: Leon
Silnik: 1.9 tdi 90KM
Paliwo: Diesel
Typ: Sport/Coupe
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2003

Re: POMOCY VOLVO s40 problem z zaplonem na gorącym silniku

28 Cze 2013, 11:23

Mam pytanie, Mój tata posiada Volvo s40, ile zawory powinny wystawać z głowicy?
Kasia44
Obserwowany
 
Posty: 2
Rejestracja: 28 Cze 2013, 11:13
Auto: Volvo s40
Silnik: 1.9 TD
Paliwo: Diesel
Rok produkcji: 1997

Re: POMOCY VOLVO s40 problem z zaplonem na gorącym silniku

27 Sie 2013, 22:11

Hej kolejne widze ze mam kolejne volvo z tym samym problemem :( Znalezliscie usterke w waszym odnosnie tego odpalanie umnie to samo jak sie zagrzeje i go zgasza to po chwili gdy chce go ponownie uruchomic niezapali z po okolo10-15 minut od strzala normalnie poraszka zadnych bledow a takie jaja :shock:
kasa1984
Nowicjusz
 
Posty: 3
Rejestracja: 25 Lip 2011, 21:20
Auto: FREELANDER 2.0 TD4 GS 2002
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    54 Rajd Barbórka w drugi weekend grudnia 54 Rajd Barbórka w drugi weekend grudnia
    Rajd Barbórka odbędzie się w tym roku w drugi weekend miesiąca. Rywalizacja na odcinkach specjalnych oraz trasie Kryterium Asów na Karowej będzie toczyła się w sobotę, 10 grudnia. 54. edycja kultowej imprezy ...
    Lexus LFA - nieznana historia legendy Lexus LFA - nieznana historia legendy
    Lexus LFA, wyprodukowany w limitowanej serii liczącej tylko 500 egzemplarzy supersamochód, zaledwie w kilka lat od wejścia na rynek zyskał status legendy. Niezwykła jest również historia powstania tego modelu. ...

  •  
    • Warto przeczytać
    • DSCN5829
      Miasteczko Master Truck o zachodzie słońca
      Chevrolet Master Eagle 1933, tył
      Volkswagen Golf III, srebrny, dziewczny, 5
      Renault Megane R.S. 275 Trophy, przód