Pomóżcie kobiecie wybrać i kupić auto. Proszę.

Pomóżcie kobiecie wybrać i kupić auto. Proszę.

20 Lut 2016, 12:07

Witam

Bardzo proszę o pomoc w znalezieniu samochodu typu kombi, bo zupełnie nie znam się na motoryzacji, nie wiem jakie samochody są dobre, a jakie należy omijać szerokim łukiem. Wiem tylko jakie mam wymagania.
Chciałabym, żeby samochód miał bagażnik w którym zmieszczę dziecięcy wózek, torby z zakupami, a w wakacje oprócz wózka będę mogła zapakować dwie spore torby podróżne i żeby pakowanie nie było udręką.
Chciałabym żeby auto było tanie w eksploatacji i było mało awaryjne. Autem pojeżdżę jakieś 5-10 lat więc nie chciałabym skarbonki na kółkach.
Nie jeżdżę dużo, bo w zasadzie tylko po mieście i to nie za dużym. No i od czasu do czasu jadę gdzieś dalej tak 50 - 100 km w jedną stronę ale to tak raz może dwa razy w miesiącu. A przebieg roczny to tak maksimum 10 tys.
W związku z powyższym zależy mi żeby auto było ekonomiczne i nie paliło jak smok. Fajnie jakby było z gazem albo można było w nim zamontować gaz.
Nie lubię wyprzedzać na drodze ale nie lubię też wlec się za jakimiś zawalidrogami dlatego miło by było gdyby wyprzedzanie odbywało się szybko.
Będę w nim woziła moje pociechy więc bezpieczeństwo też jest dla mnie bardzo ważne.
No i ostatnie najważniejsze, chciałabym żeby auto było ładne :)

Zapomniałam napisać o cenie, mogę wydać maksimum 22 tys. zł
marlenka78
Obserwowany

Auto: Nie mam

Re: Pomóżcie kobiecie wybrać i kupić auto. Proszę.

20 Lut 2016, 12:59

Może Mercedes W210 kombi ma bardzo duży bagażnik ale trzeba uważać na rdzę :angry: Myślę, że spokojnie wystarczy dla mamy z dzieckiem :ok: Tylko do mało palących to raczej nie należy :( Zdjęcie przykładowe bagażnika:
Image
Nowe Fotki Mojego Auta są w tym temacie
fiat-seicento-900-krzycha-vt94145.htm
Krzychu
Stały forumowicz
Awatar użytkownika

Auto: Fiat Seicento
Silnik: 900 39 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1998

20 Lut 2016, 13:13