Pompowtryski Bora 1.9 TDI 115Km

Pompowtryski Bora 1.9 TDI 115Km

02 Kwi 2014, 22:09

Witam wszystkich :D pilnie potrzebuje pompowtrysków do mojej bory , ale mam też pytanie czy mogę do niej wsadzić pompowtryski od wersji 130 lub 150 konnej czy będzie jej to przeszkadzało ?
mareczek326
Obserwowany
 
Posty: 2
Rejestracja: 02 Kwi 2014, 22:01
Prawo jazdy od: 18 08 2013
Przebieg/rok: 7tys. km
Auto: VW Bora
Silnik: 1.9 TDI 115KM
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999

Re: Pompowtryski Bora 1.9 TDI 115Km

03 Kwi 2014, 07:00

wieksza wydajnosc pompek. ogolnie borka powinna jezdzic, ale przydalo by sie taka wydajnosc uwzglednic w sterowniku silnika tzw napisac nowe mapy, bo moze sie okazac ze po takiej wymiane z 116KM bedzie cos ok. 135KM. potem zostaje dmuchawa z ARL, znowu strojenie i 160-180KM. niestety takie moce niosą ze soba takze problemy, np dwumasa dlugo nie pyknie jesli mapy postawi kaziu z garazu obok z mega kopem mN. po sprzęgle (jakies spieki) zostaje Ci zmiana IC na FMIC np. W203 (pasuje podobno bez wiekszej rzeźby) znowu strojenie i celujesz w cos ok 200KM. nastepnie poprawienie trakcji,hebli i masz najszybszego tedeja w wojewodztwie... ooo troche mnie poniosło :oops: :cry:
Waqa
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 53
Rejestracja: 18 Wrz 2012, 17:28
Prawo jazdy od: 21 06 2008
Przebieg/rok: 12tys. km
Auto: Bora i Golf 4
Silnik: AJM, AKQ
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2000

Re: Pompowtryski Bora 1.9 TDI 115Km

03 Kwi 2014, 11:26

no własnie poszukuje pompowtrysków bo moje oryginalne padły ale strasznie ciężko jest... I ceny też kosmos za komplet :( A kupić pierwsze lepsze za 600 złotych to nie ma sensu bo nie wiadomo ile to pojeździ ...
mareczek326
Obserwowany
 
Posty: 2
Rejestracja: 02 Kwi 2014, 22:01
Prawo jazdy od: 18 08 2013
Przebieg/rok: 7tys. km
Auto: VW Bora
Silnik: 1.9 TDI 115KM
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Skoda z silnikiem umieszczonym z tyłu - 25lat od zakończenia produkcji Skoda z silnikiem umieszczonym z tyłu - 25lat od zakończenia produkcji
    W sierpniu 1990 roku linię montażową zakładu w Kvasinach opuściła ostatnia seryjna ŠKODA z silnikiem umieszczonym z tyłu. Był to egzemplarz modelu Rapid (Š747) – stanowiącego atrakcyjną odmianę coupe niezwykle ...
    Dacia Duster - historia Dacia Duster - historia
    Duster odniósł prawdziwy sukces, zdobywając serca 400 tysięcy klientów w ciągu niewiele ponad 3 lat od jego wprowadzenia do sprzedaży. W 2012 roku uplasował się na przykład w pierwszej dziesiątce najlepiej sprzedających ...

  •  
    • Warto przeczytać
    • VW Sharan, wnętrze
      VW TOURAN CZARNY MAT
      8 Runda Rajdowych Mistrzostw Świata
      Ford Focus II, Bestia
      Wyścigi na motorach na 1-8 mili