Prawo jazdy na inną kategorię

26 Sie 2011, 15:43

Jaka jest kara za prowadzenie pojazdu bez uprawnień? Obejdzie się bez sądu, jeśli mam już jakiekolwiek prawo jazdy? Jak tak, to ile zapłacę za mandat?

Od ilu lat można robić kategorię B1? Wiem że kiedyś było od 16 lat, ostatnio słyszałem że od 15, więc liczę na to drugie :D
LOTnick
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 253
Zdjęcia: 2
Auto: Ford Focus II 1.6 100KM

26 Sie 2011, 21:56

Dla "normalnych" ludzi 500 zł.
Dla nieletnich - nie wiem, możliwe, że sąd rodzinny. :mrgreen:
Dishman
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 3725

27 Sie 2011, 08:40

b1 od 16lat.możesz zapisać się na kurs 3miesiące wcześniej.
Jako że jestem mechanikiem oferuje możliwość ogladniecia samochodu do kupna oraz np.zrobienia dodatkowych zdjęć
zwykle dla osób z forum biorę tylko za paliwo i jakieś do około 100-150zł za pomoc
seba145
Zaawansowany
 
Posty: 981
Miejscowość: bydgoszcz
Prawo jazdy: 27 09 2011
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Peugeot 307sw 2.0Hdi 90km2002r
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2002

27 Sie 2011, 08:42

Nieletni też mogą mieć prawo jazdy.
Poza tym bez sensu, że za zabójstwa i kradzieże nieletni dostają mniej niż inni, a za taką bzdurę jak brak prawa jazdy od razu dają sąd, odbierają prawa rodzicielskie i pewnie jeszcze nakładają zakaz prowadzenia pojazdów. No chyba, że nie ma żadnego sądu? Bo mogę ryzykować dla 500zł, a nie dla sądu.

Czyli sie nic nie zmieniło? Ciekawe czy mając zdane B1, wpuszczą mnie na jakiś KJS :D
Ale póki co, to poczekam sobie jeszcze rok na to B1
LOTnick
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 253
Zdjęcia: 2
Auto: Ford Focus II 1.6 100KM
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Opel Astra OPC - najmocniejsza Astra w historii
    Podczas Międzynarodowego Salonu Samochodowego w Genewie miała miejsce światowa premiera wysoce wyczynowej wersji Astry GTC, czyli nowej Astry OPC. Benzynowy silnik modelu OPC z bezpośrednim wtryskiem paliwa i turbodoładowaniem, ...