Prędkość samochodu

20 Sty 2010, 21:52

magik22 napisał(a):hmm to teraz pytanie wiecie ile kosztuje nowy chip?

ps. dzieki ACSznycel


1000-1500 zł

Wiesz w ogole cos o chipach? Po co sie je montuje? I jakie są skutki uboczne?
illusion
Aktywny
 
Posty: 343
Miejscowość: Poznań

20 Sty 2010, 21:53

hmm ja się na tym nie znam, ponieważ jestem świeżym kierowcą, ale opiszę jeszcze raz dokładnie ten problem.
A wiec na jedynce osiąga dobre obrony na 6 tys około 5.5, przyspiesza też wporządku do 4 biegu jest wszystko ok, ale gdy daje 5 a 5 bieg włączam przy prędkości około od 60 km/h to na tym biegu auto mi się rozpędza do około 110-130 km i w tedy mam już gaz do spodu i nei idzie wiecej...

ps. nie wiem o chipach bo ja go nie montowałem...
magik22
Początkujący
 
Posty: 96
Miejscowość: Gdańsk
Auto: Seat Leon
Silnik: 1.9 TDI
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2000

20 Sty 2010, 22:41

a jakie ma v-maxy na trzecim i czwartym biegu?
Serce bije w tempie obrotów maszyny
bodziokardasz
Zaawansowany
 
Posty: 623
Miejscowość: Czarna Ziemia

20 Sty 2010, 23:36

Powiem wam, że sam mam samochód posiadający 140KM i mój v-max to rekordowe 225 patrząc na prędkość z GPS!! więc nie jest wesoło. po opisie autora można by sądzić, że to turbina lecz wtedy obroty nie kręciły by się do 5,5 a do ok. 3 tys. Zasadnicze pytanie! czy zauważyłeś, że samochód kopci, pali więcej niż powinien lub z silnikiem dzieją się bliżej nieokreślone zjawiska??
w moich żyłach płynie benzyna, zamiast serca świszczy turbina!
moto_maniak
Nowicjusz
 
Posty: 46
Miejscowość: Pomorze

21 Sty 2010, 22:14

A więc tak:
v-max na trzecim i czwartym biegu nie wiem bo zawsze zmieniam na czwarty bie przy 40km/h a piątke wrzucam przy góra 70 km/h
A co do drugiego pytania to silnik wygląda ok, nie pali za dużo a tyle ile poweinien, nie kopci także nic nie brzęczy, ogólnie to silnik pracuej dobrze na pierwszy rzut oka

Jutro jak będą w maire dobre warunki to przetestuje to i powiem dokładnie jak się auto zachowuje przy prędkościach na róznych biegach :)
magik22
Początkujący
 
Posty: 96
Miejscowość: Gdańsk
Auto: Seat Leon
Silnik: 1.9 TDI
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2000

22 Sty 2010, 16:15

to dziwny masz styl jazdy, kręcić diesla na jedynce do 5,5tys obr a na kolejnych zamulać przecież jak wrzucasz na 4 przy 40km/h to zamulasz silnik, jakie masz wtedy obr? nawet 2tys obr nie masz, ja moim starym 1,7d bez turba na trójce trzymałem do 60-70 a czasem nawet do 100km/h a na czwórce do 80-90 a i 120 się zdarzało
Serce bije w tempie obrotów maszyny
bodziokardasz
Zaawansowany
 
Posty: 623
Miejscowość: Czarna Ziemia
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    NASCAR Camry w 4 odsłonach
    Atrakcją na targach SEMA 2017 stoiska Toyoty były wyścigowe Camry, które zaprezentowali topowi kierowcy NASCAR – Martin Truex Jr., Kyle Busch, Denny Hamlin i Daniel Suarez. Martin Truex oraz Kyle Busch startują ...

22 Sty 2010, 17:33

Ja na twoim miejscu zamiast kupować nowy chip za min. 1000zł pojechał bym na hamownie gdzie sprawdzają wydajność silnika i ustawiają jego parametry.
Po takim teście powiedzą ci dokładnie co mu dolega.
piotrpz87
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 1427
Miejscowość: Szczecin
Prawo jazdy: 01 01 2001
Auto: Mazda 6
Silnik: 2,3
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2002

22 Sty 2010, 19:30

bodziokardasz 60-70 na trójce to nawel [L] się nie jeździ, a slinika nie zamulam bo to się czuje i gdy czuje że już moge włączyć ten 4 bieg to może , uwież mi że przy 40km/h na dislu można spokojnie jechać a 5.5 tys obrotow to robilem dla testów zawsze ruszam przy około 1500-2000 tys.
Dziś testowałem dokładnie te prędkości i tak: Obroty na pierwszym biegu są wporządku na drugim i trzecim też na czwartym nie testowałem do końca, ale dochodzilo do ponad 3 kiedy dałem piąty bieg i tam maksymalne obroty dochodzą góra do 3 tys. ale głównie jest to tak 2500 - 2700 tyś więcej nie pójdą
magik22
Początkujący
 
Posty: 96
Miejscowość: Gdańsk
Auto: Seat Leon
Silnik: 1.9 TDI
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2000

23 Sty 2010, 20:23

Bez serwisu się nie obędzie. Być może sterowniki na komputerze są winne Twojej awarii. Nie dopuszczają do wysokich obrotów.
Przy niskich prędkościach i wysokim biegu sądzę, że Ci się nawet turbina nie załącza.
Dishman
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 3725

23 Sty 2010, 20:59

C do turbiny to też mi się wydaje, że mi się nie załącza, no nic dzieki za rady jak to zrobie za jakieś 2 miesiące to napsize w tym temacie(o ile jeszcze będzie xD) co było nie tak i czy udało mi się to usunąc:)
magik22
Początkujący
 
Posty: 96
Miejscowość: Gdańsk
Auto: Seat Leon
Silnik: 1.9 TDI
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2000