Probelm z układem rożnicowym/pytanie

10 Sty 2009, 13:02

hej.mam silnik ze skrzynią z malucha.Chciałbym to wmontowac do "skutera snieznego".W tym celu musił bym zablokowac/zespawac układ roznicowy aby 2 półośki ciągły równocześnie.Czy gdy to zrobie i wmontuje to skutera(około 200kg) nie pourywa mi pół osiek,nie pourywa mi zębatek gdzies w skrzyni czy w układzie różnicowym?(pół ośki będą napędzały gąsienice,czyli ona nie skręca tak jak w samochodzie-jest na sztywno,mam nadzieje ze wyraziłem się jasno ;p).
zbyster
Nowicjusz
 
Posty: 18
  • 10 Sty 2009, 15:40

    I co z tego że półośki będą napędzały gąsiennice ale jak będziesz chciał skręcic w lewo czy prawo z zespawanym mechanizmem róznicowym pojedziesz prosto będziesz potrzebował sporo miejscca żeby np: zawrócic żeby normalnie skręcac potrzebny jest działający mechanizm różnicowy on powoduje że po łuku koło wewnętrzne lub gąsiennica kręci się wolniej a zewnętrzne szybciej to pozwala nam skręcac .Najlepszym rozwiązaniem była by blokada mechanizmu różnicowego (szpera ) jak trzeba to ciągną obie osie jak chce skręcac to wyłączam i skręcam.No ale to MALUCH nie np:BMW
    JANMOT
    Nowicjusz
     
    Posty: 8

    11 Sty 2009, 14:23

    ale gonsienice z przodu jak i ztułu są na wałkach-nie zależnie od strony-przez szerokość" idzie jeden wałek.a gonsienica jest jedna
    zbyster
    Nowicjusz
     
    Posty: 18

    12 Sty 2009, 17:02

    a czy w samochodzie jadącym idealnie prosto ciągną oba koła?
    zbyster
    Nowicjusz
     
    Posty: 18

    12 Sty 2009, 17:47

    zbyster napisał(a):a czy w samochodzie jadącym idealnie prosto ciągną oba koła?

    Jadącym prosto tak.
    slowik93
    Aktywny
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 478
    Miejscowość: Augustów