Problem po wymianie świec zapłonowych i przewodów.

Problem po wymianie świec zapłonowych i przewodów.

13 Gru 2014, 15:10

Witam
Mam problem z jednym z przewodów w aucie, mianowicie z powodu nierównej pracy silnika zdecydowałem się na wymianę wszystkich przewodów i świec, niestety po tym problem z silnikiem nadal występuje.
Wieczorem przy uruchomionym aucie zauważyłem iskrzenie w jednym z przewodów.
Czy przyczyna może tkwić w cewce, czy bardziej przewód stanowi problem?
radekk
Obserwowany
 
Posty: 1
Rejestracja: 13 Gru 2014, 14:35
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Renault
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2003

Re: Problem po wymianie świec zapłonowych i przewodów.

13 Gru 2014, 15:18

Skoro iskrzy przewód, to powodem jest przewód. Jakby cewka miała przebicie, to iskrzyłoby na obudowie cewki. Ale pooglądać cewkę nie zaszkodzi, czy nie ma pęknięć.
Masz prawo zachować milczenie. A wszystko co napiszesz, może zostać zmoderowane
Nie pomagam na PW
MotoAlbercik
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 13682
Zdjęcia: 1110
Rejestracja: 12 Gru 2006, 14:25
Miejscowość: Tychy
Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Po zimie warto sprawdzić stan techniczny swojego auta Po zimie warto sprawdzić stan techniczny swojego auta
    Po zimie warto sprawdzić stan techniczny swojego auta i przygotować je do cieplejszych warunków. Chociaż w tym roku zima była łagodna, to jednak nasz samochód przez kilka miesięcy był narażony na działanie mrozu oraz substancji ...
    Bezpieczna podróż Twojego psa Bezpieczna podróż Twojego psa
    Przez wielu kierowców pies traktowany jest jako pełnoprawny członek rodziny i tak też traktuje go ŠKODA: czeski producent posiada kompleksową ofertę akcesoriów, dbających o bezpieczeństwo czworonożnych ...

  •  
    • Warto przeczytać
    • VW Sharan, wnętrze
      VW TOURAN CZARNY MAT
      8 Runda Rajdowych Mistrzostw Świata
      Ford Focus II, Bestia
      Wyścigi na motorach na 1-8 mili