Problem z identyfikacją kabli

Problem z identyfikacją kabli

26 Sie 2016, 18:15

Witajcie :)

Podpowiecie mi, za co odpowiadają brązowe kable, te cienkie w tym jeden owinięty czarną taśmą, które powinny być podłączone pod akumulator? Jeden zgaduje od reduktora, a drugi? Które pod którą klemę?

Image
meimei
Obserwowany
 
Posty: 1
Rejestracja: 26 Sie 2016, 17:58
Auto: Lanos
Silnik: 1.5
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna

Re: Problem z identyfikacją kabli

29 Wrz 2016, 13:28

Ten czerwony cienki z brązowym w czarnym peszlu pewnie pod (+), a ten czarny cienki pewnie pod (-). Pewności nie mam, a nie pamiętasz jak miałeś podłączone?

Zasada jest taka że jak odłączasz akumulator i masz więcej kabelków to warto je spiąć np. opaską żeby później uniknąć tego typu problemów jak i niekontrolowanego zwarcia.
Kacper
Stały forumowicz
 
Posty: 3866
Zdjęcia: 3295
Rejestracja: 19 Maj 2006, 22:41
Miejscowość: Warszawa - okolice
Prawo jazdy od: 14 09 1997
Auto: Volvo S40
Silnik: 2.0 140KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Nowe Alpine będzie miało płaską podłogę i tylny dyfuzor Nowe Alpine będzie miało płaską podłogę i tylny dyfuzor
    Właściciwości aerodynamiczne są kluczem do osiągów i wydajności nowego Alpine. Połączenie płaskiej podłogi – rozwiązania zapożyczonego ze świata bolidów i wyścigów samochodowych – z tylnym ...
    Ford GT Ford GT
    Ford GT nie jest oczywiście modelem seryjnym, a egzemplarzem po skrajnych modyfikacjach dokonanych przez Performance Power Racing z Florydy. Specjaliści z tej firmy w konstrukcji pojazdu zastosowali materiał wykorzystywany ...

  •  
    • Warto przeczytać
    • Motory przed startem na 1-8 mili, 2
      Toyota Mirai, licznik, informacje
      Zawodnicy na trasie - Ford Mustang
      Ligier, Micro Car