Problem z instalacja JTG

Problem z instalacja JTG

05 Wrz 2008, 22:09

posiadam instalacje jtg iCom V generacji wrysk cieklego gazu. ostatnio zostal wymieniony czujnik tankowania czujnik cisnienia gazu oraz pompa i filtr gazu mimo to po wlaczeniu instalacji pracuje ona przez okolo 40 sekund i sie wylancza przelanczajac na benzyne. jesli ktos mial podobne problemy z ta instalajcja lub zna sie na tym bylbym wdzieczny za jakies informacje.
arcywneq
Nowicjusz
 
Posty: 8
Rejestracja: 23 Sie 2007, 19:38
Miejscowość: rzeszów

Problem z instalacja JTG

06 Wrz 2008, 14:09

Musisz się z tym udać do gazownika,który robił ta instalację.W tych instalacjach za przełączanie zasilania jest odpowiedzialny moduł kontrolny ICOM,który współpracuje z ECM samochodu.Być może ECM z jakiegoś powodu(np. złay skład spalin z odczytu saondy lambda lub jakiegoś innego czujnika) wywyła sygnał do ICOM o wyłączeniu instalacji LPG.Może tez być uszkodzony lub źle pracujący któryś z zaworów lub czujników gazu i ICOM wyłącza instalację.Gazownik powinien podłączyć się pod złącze diagnostyczne samochodu(tą instalację LPG diagnozuje się przez złącze diagnostyczne ECM) i sprawdzić co jest przyczyną samoczynnego przełączanie się zasilania.Może też szwankować przełącznik,ale to jest małoprawdopodobne.Ale i tą opcję należy wziąść pod uwagę.
Masz prawo zachować milczenie. A wszystko co napiszesz, może zostać zmoderowane
Nie pomagam na PW
MotoAlbercik
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 13227
Zdjęcia: 1141
Rejestracja: 12 Gru 2006, 15:25
Miejscowość: Tychy
Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Jak dbać o klimatyzację w samochodzie? Jak dbać o klimatyzację w samochodzie?
    Zadbana klimatyzacja odwdzięczy nam się dobrym chłodzeniem wnętrza samochodu i nie będzie przyczyną chorób dróg oddechowych. Co należy zrobić, aby uniknąć niespodzianek w upalne dni wyjaśniamy poniżej. Przegląd ...
    Skoda z silnikiem umieszczonym z tyłu - 25lat od zakończenia produkcji Skoda z silnikiem umieszczonym z tyłu - 25lat od zakończenia produkcji
    W sierpniu 1990 roku linię montażową zakładu w Kvasinach opuściła ostatnia seryjna ŠKODA z silnikiem umieszczonym z tyłu. Był to egzemplarz modelu Rapid (Š747) – stanowiącego atrakcyjną odmianę coupe niezwykle ...

  •  
    • Warto przeczytać
    • Trial Lędziny 2014 czerwiec
      Master Truck
      SuperOES & BMW Challenge - 10.03.2012, Tor Poznań - zdj. 8
      Fiat Freemont Cross
      Samochody z graffiti