Problem z kablem diagnostycznym

Problem z kablem diagnostycznym

17 Sie 2013, 17:18

Witam jestem nowy tutaj i pozdrawiam

Mam maly problem zakupilem sobie kabelek obd2 wraz z programem
i nie moge go uruchomic kabel podlaczony napewno w odpowiednie wejscie usb
polski wag zainstalowany pomyslnie po podlaczeniu kabelka swieci dioda przez 5 sek na zielono i pozniej na czerwono
probowalem 2 razy z podlaczonym autkiem i nie moze sie polaczyc
mieszkam za granica i nie bardzo mam sie kogo poradzic w tej kwestji
prosze o porade i mozliwe wytlumaczenie jak dedilowi :) heheh

pozdro
milosz85
Nowicjusz
 
Posty: 10
Rejestracja: 17 Sie 2013, 17:01
Prawo jazdy od: 14 07 1998
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: TOURAN po lifcie
Silnik: 1,9 TDI 105KM
Paliwo: Diesel
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007

Re: Problem z kablem diagnostycznym

17 Sie 2013, 21:24

Instalacja kabli usb <psełdo oryginalnych> temat rzeka, wejdź tak:
panel sterowanie=>system=>sprzęt=>menadżer urządzeń=>porty (COM I LPT)
Jakie porty Ci sie tam wyświetlają?? Bo program owszem masz zainstalowany ale kabel jeszcze chyba nie. Pomogę Ci to zrobić tylko powiedz mi na ile jesteś obcykany z windowsem i z jakiego systemu korzystasz??
przemek217
Launch X-431 DIAGUN - tester diagnostyczny
Awatar użytkownika
 
Posty: 611
Rejestracja: 24 Kwi 2012, 16:52
Miejscowość: Limanowa
Prawo jazdy od: 16 01 2005
Auto: Audi a6 C5
Silnik: 1.8 T 150KM AEB
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1998

Re: Problem z kablem diagnostycznym

19 Sie 2013, 16:37

Witam chce podlaczyc mojego tourana w portach pisze ze port com1
uzywam win7 ultimate
na kabelku pisze vag k+can 3,6
mam wlasnie ten program ktory dostalem na plytce
mam na niej 2 katalogi vagupdate z ktorego nie moge nic zainstalowac
oraz vag 3,6
mam jeszcze 2 programiki polski vag i commander vag k+com 1,4
jesli uruchomie kabel mam nadzieje ze tez beda chodzic
jak juz w tym siedzisz to powiedz mi ktory z tych jest najlepszy
chodzi mi o ogolna diagnostyke mojego autka bo jak wiadomo rozne zeczy sie dzieja
milosz85
Nowicjusz
 
Posty: 10
Rejestracja: 17 Sie 2013, 17:01
Prawo jazdy od: 14 07 1998
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: TOURAN po lifcie
Silnik: 1,9 TDI 105KM
Paliwo: Diesel
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007

Re: Problem z kablem diagnostycznym

19 Sie 2013, 16:45

Najbardziej czytelny z tych programów jest polski vag ale powiedz mi który rok masz tego auta i czy w opisie sprzętu było że obsługuje can?
przemek217
Launch X-431 DIAGUN - tester diagnostyczny
Awatar użytkownika
 
Posty: 611
Rejestracja: 24 Kwi 2012, 16:52
Miejscowość: Limanowa
Prawo jazdy od: 16 01 2005
Auto: Audi a6 C5
Silnik: 1.8 T 150KM AEB
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1998

Re: Problem z kablem diagnostycznym

19 Sie 2013, 18:47

2007 1,9 tdi 105 konikow z filtrem czasteczek
milosz85
Nowicjusz
 
Posty: 10
Rejestracja: 17 Sie 2013, 17:01
Prawo jazdy od: 14 07 1998
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: TOURAN po lifcie
Silnik: 1,9 TDI 105KM
Paliwo: Diesel
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Łańcuchowe rozrządy nie są bezobsługowe Łańcuchowe rozrządy nie są bezobsługowe
    Jeśli nie chcesz mieć problemu z łańcuchowym napędem rozrządu, powinieneś nauczyć się dbać o nowoczesny silnik. Myślisz, że skoro kupiłeś nowy lub kilkuletni samochód, to nie musisz nawet zaglądać pod maskę pomiędzy ...
    Wiosenne pylenie to zmora nie tylko dla alergików Wiosenne pylenie to zmora nie tylko dla alergików
    Pyłki są zmorą nie tylko alergików, ale także kierowców bez względu na to, czy są na nie uczuleni czy nie. Dlaczego? Pyłki osadzające się na szybach samochodu potrafią ograniczać pole widzenia, a jazda w takich ...

  •  
    • Warto przeczytać
    • VW Sharan, wnętrze
      VW TOURAN CZARNY MAT
      8 Runda Rajdowych Mistrzostw Świata
      Ford Focus II, Bestia
      Wyścigi na motorach na 1-8 mili