Problem z kupną obudową i wydobywającym się bassem

problem z kupną obudową i wydobywającym się bassem

16 Gru 2013, 21:10

Witam,

Mam trochę problem, ponieważ z skrzyni basowej wydobywa się dziwny dźwięk, pierdzący, dokładniej z bass reflex, tak jakby była za mała średnica, sam nie wiem jak to określić i nie wiem czym to jest spowodowane. Co prawda kable mam cienkie ponieważ w domu to wszystko uruchamiałem i na próbę, lecz czy zastosowanie grubszych kabli coś da to nie wiem. Niżej będzie link do dźwięku, co prawda może jakoś nie najlepsza, ale znawcy na pewno wykryją o co mi chodzi.

Kupiłem Obudowa Głośnika MDF LPX110-2 i do niego wsadziłem głośnik SW.STX.10.2.400.2x2.F.S.PP. Zasilam go wzmacniaczem BlauPunkt GTA 280 w mostku.

Średnica bass reflex: 7 cm, długość: nie całe 10 cm.

Kupiłem obudowę gotową, dlatego, że nie znam się na projektowaniu oraz wyliczaniu. I teraz do was pytanie, co polecacie w tej sytuacji zrobić tanim kosztem ? Zwiększenie średnicy bass reflex ? Założyć kolanko 90* w stronę głośnika w środku ? Może przedłużyć kanał bass reflex ? Proszę was o pomoc. Z góry dzięki.

Linki:
http://www76.zippyshare.com/v/69409473/file.html
http://www76.zippyshare.com/v/99154383/file.html
konrad9510
Nowicjusz

Prawo jazdy od: 29 10 1994
Auto: Pegout 206
Silnik: 2.0 HDI
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2002

• Ciekawe publikacje motoryzacyjne

Sposoby na zmniejszenie kosztów ubezpieczenia samochodu Sposoby na zmniejszenie kosztów ubezpieczenia samochodu
    Niestety koszty ubezpieczenia samochodu wciąż rosną. Zindywidualizowany sposób liczenia składki oraz zwiększające się sumy wypłaconych odszkodowań dają się we znaki właścicielom samochodów, nawet tym bezszkodowym. ...
    Fałszywe poczucie bezpieczeństwa Fałszywe poczucie bezpieczeństwa