Problem z odpalanie auta

problem z odpalanie auta

01 Maj 2011, 12:02

Witam wszystkich użytkowników forum

Mianowicie mam następujący problem.
Dwa tygodnie temu zaprowadziłem auto do warsztat w celu wymiany uszczelki pod głowicą. Auto paliło i chodziło dobrze tylko w układzie chłodzenie ciągle było powietrze i wywalało płyn co było oznaką padniętej uszczelki. Dodam ze wcześniej przegrzałem silnik 2.0 DTI Vectra B. Auto odebrałem w wielki piątek z warsztatu. Na drugi dzień ( wielka sobota) nie mogłem odpalić auta Rozrusznik kręcił ale silnik nie łapał. wiec po świętach ponownie zaprowadziłem auto do tego samego warsztatu aby w ramach gwarancji poprawił robotę. Mechanik stwierdził ze silnik bierze lewe powietrze i cofa paliwo. podobnież sprawdził cały układ paliwowy i zamontował mi nowy wąż doprowadzający paliwo od filtra do silnika wraz z jakimś zaworem zwrotnym( dodam ze jest to zwykły wąż ogrodowy) wymienił filtr paliwa i powietrze i zadzwonił ze auto gotowe. Odebrałem auto, na placu chwilę musiałem pokręcić ale za 3 razem zapalił. Powiedział ze to winna świec żarowych. za usuniecie tej usterki doliczył mi dodatkową kwotę Potem auto paliło normalnie aż do wieczoru. Odpaliłem auto a po około 2 sekundach auto zgasło. kręciłem kilka razy ale nic to nie dało. rozrusznik kręcił a silnik nie odpalał. podniosłem maskę i zobaczyłem ze zawór który zamontował mi mechanik nie przepuszcza paliwa. Dodam ze mam mała dziurkę w baku, ale jeżdżę już tak 5 miesięcy a wczesnej nie było żadnych problemów z palenie auta. problemy pojawiły się po wymianie uszczelki.

Co może być nie tak i gdzie szukać przyczyna takich objaw ???

Proszę o pomoc!!!

Nie chce już zaprowadzać auta do tego mechanika a w poniedziałek jadę po zwrot kosztów

Pozdrawiam wszystkich użytkowników i z góry dziękuję za pomoc
roberti1801
Nowicjusz
 
Posty: 2
Rejestracja: 30 Kwi 2011, 18:42
Miejscowość: Sandomierz

Re: Problem z odpalanie auta

01 Maj 2011, 16:30

Sprawdź wężyki z powrotów. 2,0 i 2,2 oplowskie diesle trudno jest uruchomić jak się zapowietrzą ale nasi mechanicy sobie radzą, jeden samostart i chodzi.
Jak się ściąga głowicę w tych silnikach to trzeba wyczyścić kolektor ssący.
Przy długim kręceniu rozrusznikiem można uszkodzić sterownik pompy.
W necie jest info jak się odpala zapowietrzone silniki opla.
andrzej_124
Stały forumowicz
 
Posty: 1704
Rejestracja: 09 Sie 2007, 00:19
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Arrinera Hussarya - fakty i mity Arrinera Hussarya - fakty i mity
    Pierwszy polski supersamochód, Arrinera Hussarya, dumnie nosi nazwę nawiązującą do bohaterskich momentów naszej historii. Jednocześnie budzi wiele kontrowersji i wzbudza rozpalone dyskusje na internetowych forach. ...
    Pięć gwiazdek dla Audi Q3 w testach zderzeniowych ANCAP Pięć gwiazdek dla Audi Q3 w testach zderzeniowych ANCAP
    Pięć gwiazdek dla Audi Q3 w australijskim rankingu wyników uzyskanych w testach zderzeniowych ANCAP. W testach przeprowadzonych przez australijską organizację badawczą Australian New Car Assessment Program (ANCAP), ...

  •  
    • Warto przeczytać
    • Myjnia bikini, dziewczyny, carwash, 1
      Mohawk Warrior - Monster Truck i publiczność
      Lexus NX
      Hyundai HND-9 model koncepcyjny