Problem z odpalanie auta

problem z odpalanie auta

01 Maj 2011, 11:02

Witam wszystkich użytkowników forum

Mianowicie mam następujący problem.
Dwa tygodnie temu zaprowadziłem auto do warsztat w celu wymiany uszczelki pod głowicą. Auto paliło i chodziło dobrze tylko w układzie chłodzenie ciągle było powietrze i wywalało płyn co było oznaką padniętej uszczelki. Dodam ze wcześniej przegrzałem silnik 2.0 DTI Vectra B. Auto odebrałem w wielki piątek z warsztatu. Na drugi dzień ( wielka sobota) nie mogłem odpalić auta Rozrusznik kręcił ale silnik nie łapał. wiec po świętach ponownie zaprowadziłem auto do tego samego warsztatu aby w ramach gwarancji poprawił robotę. Mechanik stwierdził ze silnik bierze lewe powietrze i cofa paliwo. podobnież sprawdził cały układ paliwowy i zamontował mi nowy wąż doprowadzający paliwo od filtra do silnika wraz z jakimś zaworem zwrotnym( dodam ze jest to zwykły wąż ogrodowy) wymienił filtr paliwa i powietrze i zadzwonił ze auto gotowe. Odebrałem auto, na placu chwilę musiałem pokręcić ale za 3 razem zapalił. Powiedział ze to winna świec żarowych. za usuniecie tej usterki doliczył mi dodatkową kwotę Potem auto paliło normalnie aż do wieczoru. Odpaliłem auto a po około 2 sekundach auto zgasło. kręciłem kilka razy ale nic to nie dało. rozrusznik kręcił a silnik nie odpalał. podniosłem maskę i zobaczyłem ze zawór który zamontował mi mechanik nie przepuszcza paliwa. Dodam ze mam mała dziurkę w baku, ale jeżdżę już tak 5 miesięcy a wczesnej nie było żadnych problemów z palenie auta. problemy pojawiły się po wymianie uszczelki.

Co może być nie tak i gdzie szukać przyczyna takich objaw ???

Proszę o pomoc!!!

Nie chce już zaprowadzać auta do tego mechanika a w poniedziałek jadę po zwrot kosztów

Pozdrawiam wszystkich użytkowników i z góry dziękuję za pomoc
roberti1801
Nowicjusz
 
Posty: 2
Rejestracja: 30 Kwi 2011, 17:42
Miejscowość: Sandomierz

Re: Problem z odpalanie auta

01 Maj 2011, 15:30

Sprawdź wężyki z powrotów. 2,0 i 2,2 oplowskie diesle trudno jest uruchomić jak się zapowietrzą ale nasi mechanicy sobie radzą, jeden samostart i chodzi.
Jak się ściąga głowicę w tych silnikach to trzeba wyczyścić kolektor ssący.
Przy długim kręceniu rozrusznikiem można uszkodzić sterownik pompy.
W necie jest info jak się odpala zapowietrzone silniki opla.
andrzej_124
Stały forumowicz
 
Posty: 1704
Rejestracja: 08 Sie 2007, 23:19
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Nie daj się przekręcić Nie daj się przekręcić
    Czy wiesz o tym, że kupując samochód sprowadzany z zagranicy, możesz żądać od sprzedawcy certyfikatu z ostatniej kontroli pojazdu wykonanej w kraju pochodzenia samochodu z informacją o jego przebiegu.
    Dacia Duster - historia Dacia Duster - historia
    Duster odniósł prawdziwy sukces, zdobywając serca 400 tysięcy klientów w ciągu niewiele ponad 3 lat od jego wprowadzenia do sprzedaży. W 2012 roku uplasował się na przykład w pierwszej dziesiątce najlepiej sprzedających ...

  •  
    • Warto przeczytać
    • Master Truck
      Zarysowana felga i ubytki w oponie
      Porównanie opon klasy A i G - droga hamowania
      36
      Autosalon Genewa 2006