Problem z odpaleniem na benzynie; na gazie lepiej.

Problem z odpaleniem na benzynie; na gazie lepiej.

09 Maj 2012, 20:45

Witam, od kilku tygodni borykam się z problemem przy zapłonie mojego Cinquaecento 900 z wtryskiem. Mianowicie przy próbie odpalenia samochodu na benzynie w momencie kiedy jakimś cudem odpali (zdarza się to jednak rzadko) szarpie nim na wolnych obrotach. posiada instalacje gazową. Na gazie jest trochę lepiej ponieważ odpala ale w momencie gdy silnik jest zimny. Gdy jest ciepły to jest z tym problem. Mam nadzieję że ktoś z Was jest na wyższym poziomie wtajemniczenia motoryzacyjnego i będzie wiedział co jest nie tak. Z góry dziękuję za odpowiedzi i chętnie odpowiem na dodatkowe pytania jeśli takowe będą. Pozdrawiam, Aragraf.
Aragraf
Obserwowany
 
Posty: 1
Rejestracja: 09 Maj 2012, 20:37
Prawo jazdy od: 11 06 2007
Auto: cc

Re: Problem z odpaleniem na benzynie; na gazie lepiej.

16 Maj 2012, 11:01

Pierwsze to musisz zdiagnozować różnicę w kręceniu rozrusznika na zimnym i gorącym silniku,jeśli działa bez zmian, to sprawdź ciśnienie sprężania,rzeczywiście silnik zachowuje się dziwnie jeśli odpala jako zimny na LPG a jako gorący nie chce,powinno być odwrotnie.
PhantomASA1
Forumowicz VIP
 
Posty: 6638
Rejestracja: 02 Lut 2009, 11:03
Miejscowość: Z prawdy :)
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Nowa Dacia Duster na wyższym poziomie Nowa Dacia Duster na wyższym poziomie
    W designie zewnętrznym Nowej Dacii Duster pojawiają się zmiany podkreślające jej terenowy charakter. Zmienia się również wnętrze, w którym zobaczymy nową deskę rozdzielczą, nowe tapicerki, nowy zespół ...
    Dynamic Sculptures – tradycja sportowego ducha i elegancji w Audi Dynamic Sculptures – tradycja sportowego ducha i elegancji w Audi
    Na wystawie "Dynamic Sculptures – tradycja sportowego ducha i elegancji w Audi", Audi museum mobile prezentuje dwanaście samochodów typu coupé, wyprodukowanych od lat trzydziestych ubiegłego wieku, aż ...

  •  
    • Warto przeczytać
    • VW Sharan, wnętrze
      VW TOURAN CZARNY MAT
      8 Runda Rajdowych Mistrzostw Świata
      Ford Focus II, Bestia
      Wyścigi na motorach na 1-8 mili