Problem z radiem CD

Problem z radiem CD

26 Sie 2015, 20:57

Witam radio działało dobrze lecz ostatnio kiedy uruchomiłem silnik i włączyłem radio chciałem włożyć nowa płytę, kliknąłem load i zmieniarka zaczęła chodzić (dość długo) aż w końcu pojawił się napis CHECK CD na wyświetlaczu, od tej pory nie mogę wyjąć starej płyty ani włożyć nowej, za każdym razem pojawia się napis WAITING a później CHECK CD. Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu.
sebonieb10
Obserwowany
 
Posty: 2
Rejestracja: 26 Sie 2015, 20:55
Auto: Mazda 5
Paliwo: Benzyna
Typ: Van
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2006

Re: Problem z radiem CD

27 Sie 2015, 10:10

Hm... radio czy zmieniarka, a może radio ze zmieniarką? To w końcu gdzie jest ta płyta?
Podaj jaki masz model radyjka.

Jeżeli chodzi o radio to jak płyta nie chce wyjść to zdarza się że uszkadzają się zębatki mechanizmu wysuwania płyty.

Jeszcze takie pytanie mi przyszło do głowy, czy płyta która jest w radyjku gra?
Kacper
Stały forumowicz
 
Posty: 3684
Zdjęcia: 3293
Rejestracja: 19 Maj 2006, 22:41
Miejscowość: Warszawa - okolice
Prawo jazdy od: 14 09 1997
Auto: Volvo S40
Silnik: 2.0 140KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999

Re: Problem z radiem CD

27 Sie 2015, 13:10

Radio jest fabryczne z mazdy 5 2006r. Płyta siedzi w środku i nie da siw jej wlaczyc jeśli nacisnę load lub wysuń to w radio wydaje odglosy jakby lądowania tej plyty lub jakby zmieniarka plyt chodzika i na końcu pojawia się Check CD. A plyty nie mogę nadal wyjąć ani wlaczyc
sebonieb10
Obserwowany
 
Posty: 2
Rejestracja: 26 Sie 2015, 20:55
Auto: Mazda 5
Paliwo: Benzyna
Typ: Van
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2006

Re: Problem z radiem CD

22 Wrz 2015, 11:25

Musisz wyjąć radyjko i zdjąć górną osłonę tak żebyś mógł dostać się do mechanizmu wysuwania płyt. Wtedy będziesz widział jak działa mechanizm i czy czasem płyta nie zblokowala go w jakiś sposób. Możesz spróbować wyjąć, wysunąć płytę ręcznie będzie lepszy dostęp od góry.
Kacper
Stały forumowicz
 
Posty: 3684
Zdjęcia: 3293
Rejestracja: 19 Maj 2006, 22:41
Miejscowość: Warszawa - okolice
Prawo jazdy od: 14 09 1997
Auto: Volvo S40
Silnik: 2.0 140KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Rozwój technologii TNGA - nowe silniki, przekładnie i napędy hybrydowe Rozwój technologii TNGA - nowe silniki, przekładnie i napędy hybrydowe
    Toyota wprowadzi na rynek nowe silniki, przekładnie i udoskonalone napędy hybrydowe, opracowane w technologii Toyota New Global Architecture, które zapewnią większą moc, wyraźnie lepsze osiągi i dynamikę jednostek ...
    Drift kontrolowany z najwyższą prędkością Drift kontrolowany z najwyższą prędkością
    Nissan ustanowił rekord świata Guinnessa w kategorii driftu z najwyższą prędkością. Specjalnie przygotowany NISSAN GT R NISMO z roku modelowego 2016 wszedł w poślizg kontrolowany przy prędkości 304,96 km/h. Masato Kawabata, ...

  •  
    • Warto przeczytać
    • Car Audio
      MTL - Autosalon
      Zmiana koloru Mazda CX 5 czarny mat
      Audi S3 Sportback 2.0 TFSI o mocy 300KM, konsola środkowa i drążek zmiany biegów