Problem z radiem - mute

Problem z radiem - mute

01 Gru 2016, 10:54

Witam, Mam dość duży problem z radiem, borykam się z nim dość długo. Mam radio fabryczne dokładnie Philips 22dc278/62b tuner list, clio z pilotem przy kierownicy. Radio nie chce grać, z tego co wyczytałem po forach objaw to tel mute zwarte do masy, z tym że ja mam tel mute na pinie A3 a w nim nie mam żadnego kabla. Dodam jeszcze że objaw bardzo często pojawia się jak pada deszcz lub jak jest zimno (bardziej chyba jak jest mokro), w lecie zawsze radio chodzi - przezabawna sytuacja ale uwierzcie denerwująca :cry: :o . Czyściłem kostki, nawet wymieniłem wyświetlacz bo myślałem że to przez komunikację z pilotem ale nie. Czasem radio gra i nagle napis SPEECH, brzdęk i koniec. nie da się nic zrobić radio włączone ale żadne przyciski nie działają.
dawid285
Obserwowany
 
Posty: 2
Rejestracja: 01 Gru 2016, 10:36
Prawo jazdy od: 01 01 2003
Przebieg/rok: 25tys. km
Auto: Renault Clio
Silnik: 1.5dci
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2002

Re: Problem z radiem - mute

Wczoraj, 16:51

dawid285 napisał(a):Czyściłem kostki, nawet wymieniłem wyświetlacz bo myślałem że to przez komunikację z pilotem ale nie.
Może w samej kostce w radiu jest problem. Zaglądałeś tam.

Sprawdź czy na tym pinie A3 jest napięcie +12V.

Jakie masz piny podłączone w tej kostce ISO? Wchodzi ona bezpośrednio do radyjka czy jest jakaś przejściówka?
Kacper
Stały forumowicz
 
Posty: 3085
Zdjęcia: 3289
Rejestracja: 19 Maj 2006, 22:41
Miejscowość: Warszawa - okolice
Prawo jazdy od: 14 09 1997
Auto: Volvo S40
Silnik: 2.0 140KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999

Re: Problem z radiem - mute

Wczoraj, 18:37

na pinie A3 jest napięcie 0,13V sprawdzałem dwa razy, na stałym + było 12V na + z kluczyka też 12V. Pytanie mam jak załącza się tel mute. Może w ten sposób wyeliminuję usterkę. Gdzieś przeczytałem by próbować zwierać plusy lub masę z tym pinem ale się kompletnie na tym nie znam więc tego an razie nie robiłem. Kostka była czyszczona, ale na co kolego mam zwrócić szczególną uwagę w kostce? Iso jest bezpośrednie tzn nie mam żadnych przejściówek
dawid285
Obserwowany
 
Posty: 2
Rejestracja: 01 Gru 2016, 10:36
Prawo jazdy od: 01 01 2003
Przebieg/rok: 25tys. km
Auto: Renault Clio
Silnik: 1.5dci
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2002
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Wyższe ubezpieczenie OC, podwyżki dla kierowców Wyższe ubezpieczenie OC, podwyżki dla kierowców
    Drastyczna podwyżka ubezpieczeń OC jaka miała miejsce w ostatnim czasie to bardzo mocny cios wymierzony w kierowców którzy płacą i tak już wysokie składki obowiązkowego ubezpieczenia za swoje samochody. Cena ...
    System 4Control z elektronicznie sterowanymi amortyzatorami System 4Control z elektronicznie sterowanymi amortyzatorami
    Łącząc system 4Control (4 koła skrętne) z elektronicznie sterowanymi amortyzatorami, Renault w skuteczny sposób skoordynowało działanie dwóch kluczowych elementów z punktu widzenia zachowania samochodu ...

  •  
    • Warto przeczytać
    • Master Truck
      Zarysowana felga i ubytki w oponie
      Porównanie opon klasy A i G - droga hamowania
      36
      Autosalon Genewa 2006