Problem z subwooferem

Problem z subwooferem

26 Lip 2014, 17:42

Witam, kupiłem niedawno auto i w nim znajduje się subwoofer Magnat 800 W razem z wbudowanym wzamcniaczem. Wszystko było ok gdy nagle przestał on grac... Mam radio JVC kd x30.. Przeglądnęłem bezpieczniki oraz czy wszystkie druciki w kabelkach są połączone i na oko jest wszystko ok... Proszę o pomoc ponieważ jestem zielony w podłączeniach car audio..

Macie jakiś pomysł co mógłbym sprawdzić lub gdzie?

Dziękuje za wszelkie rady
kuba3671
Nowicjusz

Auto: Nie mam

Re: Problem z subwooferem

28 Lip 2014, 08:12

Czy po włączeniu radia na wzmacniaczu zapala się zielona dioda?
kamil638
Zaawansowany
Awatar użytkownika

Miejscowość: Wrocław
Prawo jazdy od: 01 01 2001
Auto: Mercedes w210
Silnik: 2.9 td
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 1999

28 Lip 2014, 14:23

Tak, zapala się
kuba3671
Nowicjusz

Auto: Nie mam

28 Lip 2014, 16:54

To zostaje do sprawdzenia połączenia chinchy przy wzmacniaczu i przy radiu. Magnaty gdy jest zwarcie sygnalizują to czerwoną diodą o nazwie protect, oczywiście nie świeci się ona u ciebie? Poruszaj membraną głośnika czy nie jest spalona cewka. Głośnik możesz również sprawdzić podłączając byle jaki głośnik pod zaciski głośnika magnata ewentualnie podać sygnał z radia na głośnik magnata. Jeśli w obu przypadkach w głośniku pojawi się dźwięk to cewka w głośniku do wymiany.
kamil638
Zaawansowany
Awatar użytkownika

Miejscowość: Wrocław
Prawo jazdy od: 01 01 2001
Auto: Mercedes w210
Silnik: 2.9 td
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 1999
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

54 Rajd Barbórka w drugi weekend grudnia 54 Rajd Barbórka w drugi weekend grudnia
    Rajd Barbórka odbędzie się w tym roku w drugi weekend miesiąca. Rywalizacja na odcinkach specjalnych oraz trasie Kryterium Asów na Karowej będzie toczyła się w sobotę, 10 grudnia. 54. edycja kultowej imprezy ...