Problem z uruchomieniem silnika z rana Tata Indica

Problem z uruchomieniem silnika z rana Tata Indica

30 Cze 2013, 20:29

Rok temu miałem taki sam problem z rana lub po ładnych paru godzinach postoju silnik uruchamiał się po 3 do 8 razy odpalania. Problem został rozwiązany przez zakup nowego akumulatora aż do dziś. Znowu ten sam problem, akumulator wykluczyłem, po piłowaniu autko odpala bez problemu. Jak ktoś miał podobny problem to będę wdzięczny za info.
Auto Tata Indica , benzyna 1400
jozef0
Obserwowany
 
Posty: 1
Rejestracja: 30 Cze 2013, 20:13
Prawo jazdy od: 0- 0-1986
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Tata Indica
Silnik: 1400
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Inny
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2008

Re: Problem z uruchomieniem silnika z rana Tata Indica

10 Lip 2013, 15:51

Moim zdaniem uniwersalny problem...czyli czujnik położenia wału o ile sprawy świecowo-kablowo-cewkowe sa ok.
artur73
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 5305
Zdjęcia: 27
Rejestracja: 13 Sty 2009, 07:11
Miejscowość: POZNAŃ
Prawo jazdy od: 02 10 1991
Przebieg/rok: 25tys. km
Auto: różne ,ale ulubiona-Laguna 2,0
Silnik: 114 KM,
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna

Re: Problem z uruchomieniem silnika z rana Tata Indica

13 Lip 2013, 20:58

Płynu ze zbiorniczka nie ubywa?
Masz prawo zachować milczenie. A wszystko co napiszesz, może zostać zmoderowane
Nie pomagam na PW
MotoAlbercik
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 13793
Zdjęcia: 1110
Rejestracja: 12 Gru 2006, 14:25
Miejscowość: Tychy
Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    [F] A8 D3 4,2 TDI / 745d e65 / S 420 CDI w221 / Phaeton 5,0 TDI [F] A8 D3 4,2 TDI / 745d e65 / S 420 CDI w221 / Phaeton 5,0 TDI
    Podstawowe kryteria zestawienia: - limuzyna segmentu F - silnik diesla o mocy ponad 300KM - automatyczna skrzynia biegów - modele z okolic 2006 roku Wytypowane modele do zestawienia: - Audi A8 D3 4,2 TDI - 326KM - ...
    Jak producenci zarabiają na częściach Jak producenci zarabiają na częściach
    Bezawaryjność? To dla producenta bankructwo. Dlatego producenci robią wszystko, żeby części, które psują się często lub są konieczne do wymiany po danym przebiegu, połączyć z częsciami drogimi, któe psują się rzadko albo ...

  •  
    • Warto przeczytać
    • GER 4x4 offroad
      Ferrari 458 Italia, tył
      Skoda Citigo Rally
      Summer Cars Party 2009