Problem z ustaieniem gaźnika w Cinquecento 700

  • Poinformuj znajomych na Facebook-u o tym wątku
  • Poinformuj innych ludzi na Wykopie o tym wątku
  • Poinformuj znajomych na Twitter-ze o tym wątku
  • Poinformuj znajomych na Blip-ie o tym wątku
  • Poinformuj znajomych na GG o tym wątku

Problem z ustaieniem gaźnika w Cinquecento 700

Post» 17 Wrz 2008, 21:10

Witam,
Czy mogłby mi ktoś pomoc ustawić gaźnik Weber'a przy Cinquecento 700???
Chodzi mi o to, ze on zbyt duzo dostaje powietrza i dlatego wolno wchodzi na obroty gdy jest zimny. Bylem juz z tym gaznikiem u 3 mechanikow jednak wszyscy rozkladaja bezradnie rece. A wie moze ktos dlaczego moje Cinquecento wolno sie rozgrzewa??? Wymieniony zostal termostat jednak nic to nie dalo. Uklad chlodzenia napewno nie jest zapowietrzony. Wie moze ktos co moze byc przyczyna wolnego rozgrzewania samochodu???
A moze ktos sie orientruje ile moze kosztowac ustawienie mojego gaźnika w serwisie Fiata??? Bo ja slyszalem ze oni drogo sobie zycza za byle co...
Prosze o pomoc
Pozdrawiam
kisiel103
Nowicjusz
 
Posty: 18
Rejestracja: 17 Wrz 2008, 20:44
Interesujące?
2


Re: Problem z ustaieniem gaźnika w Cinquecento 700

Post» 17 Wrz 2008, 21:51

To bardzo prosty gaźnik.Ustawia się tu poziom paliwa i skład mieszanki na wolnych obrotach.W gaźniku jest układ wzbogacania mieszanki po szybkim naciśnięciu pedału gazu-należy go sprawdzić.Można zmienić ustawienie czujnika położenia wału korbowego (przerobka podstawki od tego czujnika) i odłączyć elektrozawor podciśnienia.Opis tego kiedyś widziałem w internecie podobno CC lepiej przyśpiesza i mniej pali.Jak znajde link do tego opisu to podeślę.W serwisie to podłączą analizator spalin i pokręcą śrubką od składu i skasują 160 zł,a silnik będzie dalej tak samo pracował.Jak będziesz kiedyś zmieniał uszczelkę pod głowicą to przy okazji założ nowe pierścienie tłokowe.
Poczytaj http://cienki700.w.interia.pl/tuning.html
andrzej_124
Stały forumowicz
 
Posty: 1445
Rejestracja: 09 Sie 2007, 00:19
Interesujące?
0

Re: Problem z ustaieniem gaźnika w Cinquecento 700

Post» 11 Mar 2010, 18:31

moze sprawdz czy chodzi ci na dwóch cylindrach
moj chodził na jednym i tez sie wolno rozgrzewał ale juz to zrobiłem u mechanika i teraz w 5minut i juz ma 60stopni.bez gazowania tylko sam chodzi na swoich obrotach a ssanie gasze po poł minuty i chodzi
rozgrzeje sie i jade
Pozdrawiam
kupie nokie 6310i a sprzedam nokie e51,6650,1209.kontakt:seba123456789-1994@tlen.pl
seba123456789-1
Aktywny
 
Posty: 257
Rejestracja: 22 Lut 2010, 15:01
Miejscowość: bydgoszcz
Interesujące?
0

Re: Problem z ustaieniem gaźnika w Cinquecento 700

Post» 04 Lip 2010, 22:04

Hej
miałam taki sam problem-mało tego auta nie chcieli puścić na przeglądzie bo 7-krotnie przekraczał dopuszczalną emisję spalin. Autko mam od pół roku-tak jak prawko :lol:

tutaj mechanik nie pomoże, tylko specjalista od gaźnika- a taki jest w Łodzi na ul. Przybyszewskiego -zapłaciłam 30,00 zł i po problemie.




kisiel103 napisał(a):Witam,

Czy mogłby mi ktoś pomoc ustawić gaźnik Weber'a przy Cinquecento 700???
Chodzi mi o to, ze on zbyt duzo dostaje powietrza i dlatego wolno wchodzi na obroty gdy jest zimny. Bylem juz z tym gaznikiem u 3 mechanikow jednak wszyscy rozkladaja bezradnie rece. A wie moze ktos dlaczego moje Cinquecento wolno sie rozgrzewa??? Wymieniony zostal termostat jednak nic to nie dalo. Uklad chlodzenia napewno nie jest zapowietrzony. Wie moze ktos co moze byc przyczyna wolnego rozgrzewania samochodu???
A moze ktos sie orientruje ile moze kosztowac ustawienie mojego gaźnika w serwisie Fiata??? Bo ja slyszalem ze oni drogo sobie zycza za byle co...
Prosze o pomoc
Pozdrawiam
Monia_028
Nowicjusz
 
Posty: 1
Rejestracja: 04 Lip 2010, 21:58
Miejscowość: ŁÓDŹ
Interesujące?
0

Re: Problem z ustaieniem gaźnika w Cinquecento 700

Post» 07 Lip 2010, 21:40

Miałem takie cudo jak cienias, wiem o jego bolączkach, ale też wiem że do niego znajdziesz bardzo dokładną pomoc w postaci książki pt. Fiat CINUECENTO tłumaczenia KOŚMICKI Tomasz
Jak niewiele książek opisuje sposoby naprawy, regulacji, wymian itp w sposób zrozumiały chyba dla każdego.
Obecnie ja już jej nie mam ale pamiętam że korzystałem jeszcze z niej jak miałem seicento, bo dużo miały wspólnego!
Możesz poszukać na internecie w tzw. wymienniku
abel
Nowicjusz
 
Posty: 25
Rejestracja: 07 Lip 2010, 16:52
Miejscowość: Polska Dolnośląskie
Interesujące?
0

Re: Problem z ustaieniem gaźnika w Cinquecento 700

Post» 03 Lis 2010, 20:02

witam. nie dawno kupiłem cc700 z gaźnikiem aisana i mam z nim mały problem gdyż podczas jazdy włączę 3 lub4bieg, i bo dam gazu to auto rozpędza sie, ale po pewnym czasie zaczyna szarpać i z chodzić z obrotów tak jakby sie dusił, to samo tez sie dzieje gdy jest na luzie jak dodam mu gazu na chwilę wejdzie na wysokie obroty ale po chwili z nich z chodzi. czy to wina gaźnika? czy moze innego pod zespołu? Pomóżcie :smile:
lukanio92
Nowicjusz
 
Posty: 1
Rejestracja: 03 Lis 2010, 19:37
Miejscowość: ciechanów
Interesujące?
1

Re: Problem z ustaieniem gaźnika w Cinquecento 700

Post» 27 Gru 2010, 10:38

Witam.
Ja ostatnio wymieniałem silnik razem z gaźnikiem Webera. Trochę dowiedziałem się od maniaka cc 700 brata teścia który wszystkie pieniądze jakie miał ładował w to auto jak wyregulować gaźnik. Zrobiłem tak jak on powiedział i faktycznie bardzo pomogło. Teraz auto odpala bez ssania w mrozy nawet do -15 jak jest i bez gazu. Jestem z tego zadowolony bo autko wcześniej nie miało umiarkowanych obrotów w cale. Nawet odważę się napisać że nie miało wolnych obrotów i spalanie zimą gdzie warunki drogowe są fatalne w mojej małej miejscowości i na drodze która pokonuję sięga tylko 8l/100 km to raczej nie jest kosmicznie. Co prawda Moja astra 1.4 pali też w tych granicach ale mimo że tamto auto jest wygodniejsze wolę jeździć cintkiem :cool:
svizer
Nowicjusz
 
Posty: 2
Rejestracja: 26 Gru 2010, 22:21
Miejscowość: olkusz
Interesujące?
7

 
  • Galeria motoryzacyjna
    DAF - sygulka, aerografia
    Fadroma Volvo L220F Hybrid, przód
    Sobiesław Zasada, polski kierowca rajdowy
    Volkswagen Golf I
    Moje certyfikaty związane z aplikacją folii samochodowej

Silnik