Problem z wyborem radia samochodowego

Problem z wyborem radia samochodowego

29 Sty 2008, 20:32

Witam. To jest mój <first> post i proszę o wielką wyrozumiałość:)
Moje pytanie dotyczy radyjka samochodowego które chciałbym zakupić. Otóż pieniążki które chciałbym przeznaczyć na ten sprzęt to około 1200-1300zł i chciałbym aby miało ono bloototh bez żadnych tam dokupywanych urządzeń i żeby można było podłączyć urządzenie pod USB. Nie chodzi mi o jakieś tam firmy first bo nie biorę ich wogóle pod uwagę. Chciałbym aby radyjko miało czysty dźwięk, jak również żeby było funkcjonalne. W przyszłości chciałbym wyremontować swoje audio już bez zmiany radyjka:). Czekam na wasze propozycje biorąc pod uwagę wasze doświadczenie. Pozdrawiam i dziękuje za poświęcenie czasu na ten <post>:) POZDRAWIAM
aha radyjko chciałbym zamontować w VW GOLF III:)
maycel2
Nowicjusz
 
Posty: 3
Rejestracja: 12 Mar 2007, 18:08

Re: Problem z wyborem radia samochodowego

30 Sty 2008, 09:07

Więc, moim zdaniem będąc posiadaczem takiego samochodu jakim jest golf III nie potrzeba kupować radia za takie pieniądze.. Weź pod uwagę fakt, iż samo radio nie da Ci oczekiwanego efektu, na to składa się kilka czynników a samo radio jest jedną częścią w całym, że tak to nazwę problemie.. moim zdaniem kup radio za 400-600zł a do tego głośniki, można i aktywną tubę jak chcesz się w to bawić.. Chyba, że interesuje Cię szpan to możesz kupić coś w rodzaju radia ze "wszystkim" [link wygasł]

zastanów się, co i jak to zaczniemy szukać odpowiedniego radia etc...
" Śmierć zawsze wsiada z nami do samochodu, i czeka.."
Hell_Soul
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 128
Rejestracja: 24 Gru 2007, 01:07
Miejscowość: Chełmno / Kraków

Re: Problem z wyborem radia samochodowego

30 Sty 2008, 16:20

Hell_Soul napisał(a):Więc, moim zdaniem będąc posiadaczem takiego samochodu jakim jest golf III nie potrzeba kupować radia za takie pieniądze.. Weź pod uwagę fakt, iż samo radio nie da Ci oczekiwanego efektu, na to składa się kilka czynników a samo radio jest jedną częścią w całym, że tak to nazwę problemie.. moim zdaniem kup radio za 400-600zł a do tego głośniki, można i aktywną tubę jak chcesz się w to bawić.. Chyba, że interesuje Cię szpan to możesz kupić coś w rodzaju radia ze "wszystkim" [link wygasł]

zastanów się, co i jak to zaczniemy szukać odpowiedniego radia etc...


Otóż tube basową posiadam oraż wzmacniacz blaupunkta. chciałbym wymienić 4 głośniki w drzwiach wraz z syczkami na jakieś mocniejsze i czysto grające. ten link który mi podałeś przedstawia radio jakies chyba bezfirmowe. mnie interesują tylko radia firmy Blaupunkt, Pioneer, Clarion i Alpine. Nie potrafie sie zdecydować na którąś konkretną firmę gdyż żadnej innej poza Blaupunktem nie miałem okazji przetestować.
aha i dziękuję ze jako jedyny odpowiedziałeś na moje pytanie. POZDRAWIAM
maycel2
Nowicjusz
 
Posty: 3
Rejestracja: 12 Mar 2007, 18:08

Re: Problem z wyborem radia samochodowego

30 Sty 2008, 18:07

myślałem, że jesteś w stanie "surowym" i nie wiedziałem jakie elementy nagłośnienia masz w samochodzie. A teraz do rzeczy..
Więc ja polecam radio którego jestem posiadaczem, mam tutaj na myśli blaupunk kingston MP47.. gra świetnie i nie mam z nim innych problemów.. chciałem kupić alpine ale radio z takimi samymi parametrami było droższe, więc postawiłem na blaupunkta i jestem bardzo zadowolony..
tutaj link do sklepu:
http://autoradex.pl/index.php?location= ... od_id=1212
link do strony producenta:
http://www.blaupunkt.com/pl/7647603310_main.asp
" Śmierć zawsze wsiada z nami do samochodu, i czeka.."
Hell_Soul
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 128
Rejestracja: 24 Gru 2007, 01:07
Miejscowość: Chełmno / Kraków
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Wyższe ubezpieczenie OC, podwyżki dla kierowców Wyższe ubezpieczenie OC, podwyżki dla kierowców
    Drastyczna podwyżka ubezpieczeń OC jaka miała miejsce w ostatnim czasie to bardzo mocny cios wymierzony w kierowców którzy płacą i tak już wysokie składki obowiązkowego ubezpieczenia za swoje samochody. Cena ...
    Ciągniki balastowe z siłą uciągu lokomotywy! Ciągniki balastowe z siłą uciągu lokomotywy!
    Najważniejszym parametrem ciągnika balastowego jest siła uciągu. Jest ona uzależniona nie tylko od mocy silnika, ale także od tego, jak skutecznie jest przekazywana na osie ciągnika – te zaś muszą mieć zapewniony stały ...

  •  
    • Warto przeczytać
    • Master Truck
      Zarysowana felga i ubytki w oponie
      Porównanie opon klasy A i G - droga hamowania
      36
      Autosalon Genewa 2006