Problem ze skrzynią biegów - Skoda Felicia 1.3

Moderator: fs.mod
  • Poinformuj znajomych na Facebook-u o tym wątku
  • Poinformuj znajomych na Gwar-ze o tym wątku
  • Poinformuj innych ludzi na Wykopie o tym wątku
  • Poinformuj znajomych na Twitter-ze o tym wątku
  • Poinformuj znajomych na Blip-ie o tym wątku
  • Poinformuj znajomych na Buzz-ie o tym wątku
  • Poinformuj znajomych na GG o tym wątku

Problem ze skrzynią biegów - Skoda Felicia 1.3

Post» 13 Paź 2011, 21:07

Krótko i na temat. Wjechałem dzisiaj przodem na spory krawężnik, tak do kół, dosyć silnie uderzyłem (felgi nie pokrzywione etc.) i od tego momentu mam straszne problemy z wrzuceniem biegu wstecznego, w ogóle skrzynia biegów jakoś chodzi inaczej, trzeba "szukać" wstecznego, trójka wchodzi tak jakby miała po 2 sekundach z powrotem wybić na luz. Chciałem zapytać co mogłem uszkodzić, bo dojechałem do domu po leżałem chwilę z boku z latarką, ale.. jestem totalnym laikiem jeżeli chodzi o sprawy mechaniczne, więc popatrzyłem sobie tylko. No nic nie wisi, niby nie odpadło, ale nawet przy włączonym silniku w środku auta mam takie wrażenie jakby coś drżało metalowego, jakiś pałąk. No nie wiem sam, może się sugeruję tym, że coś się stało i tak mi się wydaje. Jeżeli ktoś ma czuja co mogłem uszkodzić to proszę o wskazówki. mam Skodę Felicię 1.3 jeżeli to istotne. Z góry dzięki za pomoc.
wredny28
Nowicjusz
Nowicjusz

Auto: Skoda Felicia

Re: Problem ze skrzynią biegów - Skoda Felicia 1.3

Post» 13 Paź 2011, 21:21

Pewnie przywaliłeś właśnie skrzynią. Możliwe, że coś oberwałeś albo porobiły się luzy.
Tobi
Początkujący
Początkujący

Zdjęcia: 3
Miejscowość: Katowice
Auto: BMW E36

Post» 13 Paź 2011, 21:30