Prośba o identyfikację marki - sportowe GT

Prośba o identyfikację marki - sportowe GT

27 Mar 2014, 20:35

Witam :)

Nie wiedziałam, gdzie wstawić ten temat, a nie chcę zaśmiecać innych wątków :P
Od razu mówię, że jestem kompletnym laikiem w kwestii motoryzacji, znam tylko najpopularniejsze marki. Swoje pytanie kieruję głównie do miłośników i znawców sportowych samochodów. Mianowicie widziałam dziś pewien samochód i bardzo zaintrygowało mnie jego logo :D wstawiam zdjęcie, na którym narysowałam jego zarys (sorry za jakość, zdolności artystycznych też nie mam :P) Z góry dzięki za pomoc, przeszukałam cały Internet i nic :(
Image
ona1234567
Obserwowany

Auto: nie mam

Re: Prośba o identyfikację marki - sportowe GT

30 Mar 2014, 21:27

To jest logo Vauxhall, tak mi się wydaje.
kaluza
Nowicjusz

Auto: Skoda Fabia

Re: Prośba o identyfikację marki - sportowe GT

01 Kwi 2014, 16:53

kaluza napisał(a):To jest logo Vauxhall

Dokładnie tak. Aktualnie to logo jest trochę odświeżone, ale to z obrazka podobne jest najbardziej do tego z lat 2003-2008.
Image
ArteK
Forum Samochodowe

Zdjęcia: 10186
Miejscowość: Warszawa
Prawo jazdy od: 12 12 1996
Przebieg/rok: 23tys. km
Auto: Toyota Yaris, Grand Voyager
Silnik: 1.3 VVTi, 3.3 V6
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2008
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

10 faktów na temat programu ogniw paliwowych Hyundaia 10 faktów na temat programu ogniw paliwowych Hyundaia
    Do końca 2015 roku na europejskich drogach pojawi się 250 egzemplarzy modelu Hyundai ix35 Fuel Cell napędzanego ogniwami paliwowymi. Do końca 2015 roku do europejskich klientów trafi 250 egzemplarzy modelu Hyundai ...
    Brudne szyby w samochodzie to kwestia bezpieczeństwa Brudne szyby w samochodzie to kwestia bezpieczeństwa