Przejście graniczne Olszyna (omijanie betonów)

przejście graniczne Olszyna (omijanie betonów)

16 Maj 2012, 19:08

Witam już jakiś czas jeżdżę z przez przejście graniczne Olszyna i mam już dosyć tej trasy... Dla niewtajemniczonych filmik:

[Aby zobaczyć film musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]


i tak przez bodajże 63km... Zastanawiam się czy ominięcie tej trasy jest realne i ma jakiś sens. W google maps wyznaczyłem bezpośrednią trasę z Olszyny do początku a4:

Image

i zmodyfikowałem ją w taki sposób:

Image

uważacie, że ma to jakiś sens? Nigdy tamtędy nie jechałem i nie wiem jak tam droga wygląda, czy nie okaże się jeszcze gorsza... może się wypowiedzieć ktoś kto tam mieszka albo jeździ tą trasą?
spandau
Początkujący
 
Posty: 215
Rejestracja: 10 Maj 2012, 14:09
Miejscowość: Berlin
Prawo jazdy od: 14 09 2007
Auto: BMW e46
Silnik: 330Ci
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2001

Re: przejście graniczne Olszyna (omijanie betonów)

17 Maj 2012, 21:28

Też mnie denerwuje ta niby autostrada A18. Zrobili jeden pas a na drugi zbrakło pieniędzy i go robią kilka lat. Tą nową trasą możesz spokojnie jechać krajowa 12 z obwodnicami miast nie powinno być problemów. Najlepiej bym ci radził pojechać A4 przez przejście Zgorzelec, ale jeśli ci nie odpowiada to jedz tamtą traską.
PiotrMSC
Początkujący
 
Posty: 108
Rejestracja: 25 Cze 2009, 16:36
Miejscowość: Lublin

Re: przejście graniczne Olszyna (omijanie betonów)

17 Maj 2012, 23:11

Przez Zgorzelec też kiedyś jeździłem ale to nie z Berlina. Z Berlina to trochę za daleko, nie chce jechać 2 godz dłużej. Dzięki za odpowiedź.
spandau
Początkujący
 
Posty: 215
Rejestracja: 10 Maj 2012, 14:09
Miejscowość: Berlin
Prawo jazdy od: 14 09 2007
Auto: BMW e46
Silnik: 330Ci
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2001
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Renault 19 – historia modelu Renault 19 – historia modelu
    Ponad ćwierć wieku temu, we wrześniu 1988 roku Renault zaprezentowało kompaktowy model 19. Do 1995 roku był on sprzedawany także w polskich salonach. To jeden z najważniejszych modeli firmy Renault w ciągu ostatnich kilkudziesięciu ...
    Ciągniki balastowe z siłą uciągu lokomotywy! Ciągniki balastowe z siłą uciągu lokomotywy!
    Najważniejszym parametrem ciągnika balastowego jest siła uciągu. Jest ona uzależniona nie tylko od mocy silnika, ale także od tego, jak skutecznie jest przekazywana na osie ciągnika – te zaś muszą mieć zapewniony stały ...

  •  
    • Warto przeczytać
    • VW Sharan, wnętrze
      VW TOURAN CZARNY MAT
      8 Runda Rajdowych Mistrzostw Świata
      Ford Focus II, Bestia
      Wyścigi na motorach na 1-8 mili