Przeróbka - Honda Accord 2.2CDTI

Przeróbka - Honda Accord 2.2CDTI

28 Lut 2009, 19:38

Witam.Mam zamiar kupic honde accord 2.2 cdti. Jakie byly by koszty przerobki tego samochodu?? Czy sa jakies problemy z przerobieniem hondy :?: bardzo bede wdzieczny za odpowiedz
bemben37
Nowicjusz
 
Posty: 2
Rejestracja: 28 Lut 2009, 19:03
Miejscowość: koszalin

Re: przerobka hondy accord 2.2cdti

28 Lut 2009, 22:02

a skad mają ludzie wiedziec o jaką przeróke pytasz??? pytaj po firmach ktore sie zajmują tym czyms
matttias1234
Zaawansowany
 
Posty: 705
Rejestracja: 11 Paź 2008, 09:24
Miejscowość: Dolnyśląsk

Re: Przeróbka - Honda Accord 2.2CDTI

03 Mar 2009, 11:40

pewnie chodzi o anglika, zadzwoń napierw do dilera hondy i dowiedz się czy ten model ma możliwości przekładania kierownicy na druga stronę, dobry fachowiec bierze ok 8 tys zł.
karlone
Zaawansowany
 
Posty: 669
Rejestracja: 07 Lis 2008, 16:55
Miejscowość: Śląsk

Re: Przeróbka - Honda Accord 2.2CDTI

05 Mar 2009, 16:37

i najlepiej przed przekładką kupić własne częsci.to powinno troche taniej kosztowac.
matttias1234
Zaawansowany
 
Posty: 705
Rejestracja: 11 Paź 2008, 09:24
Miejscowość: Dolnyśląsk

Re: Przeróbka - Honda Accord 2.2CDTI

05 Mar 2009, 16:40

ja przerabiam wlasnie rovera 75. kosztuje to z czesciami 8000zl. teraz czesci moga byc troche drozsze bo jak wiemy waluta poszla w gore, mam na mysli euro. nalezy najpierw sprawdzic czy trzeba trzeba wycinac cala sciane grodziowa czy moze honda jest jako tako przystosowana i ma juz otwor na kolumne kierownicy.
wleks
Nowicjusz
 
Posty: 3
Rejestracja: 28 Lut 2009, 10:37
Miejscowość: bydgoszcz

Re: Przeróbka - Honda Accord 2.2CDTI

05 Mar 2009, 17:17

Kolego, z tego co się orientuje to wycinanie otworów w scianie grodziowej i płycie podłogowej jest zabronione w polskim prawie. Krzyczeli o tym gdzies w okolicach Nowego Roku w programach motoryzacyjnych. Reasumując jeśli pojazd nie posiada otworów konstrukcyjnych do przekładki niemozliwe jest legalne;) przerobienie go w Polsce. Pozdrawiam
wojdud5
Nowicjusz
 
Posty: 22
Rejestracja: 10 Lut 2009, 13:31
Miejscowość: Szczecin
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Nissan Micra N-Tec - nowa stylizacja nadwozia i wnętrza Nissan Micra N-Tec - nowa stylizacja nadwozia i wnętrza
    Nissan wprowadził właśnie do sprzedaży nową, specjalną odmianę miejskiego modelu Micra. Wersja N-Tec wyróżnia się nową stylizacją nadwozia i wnętrza, a także zmodernizowanymi rozwiązaniami technicznymi. Jest też bardzo ...
    Jakie jest właściwe przeznaczenie pobocza? - zanim staniesz pomyśl! Jakie jest właściwe przeznaczenie pobocza? - zanim staniesz pomyśl!
    Sezon letni to nie tylko czas odpoczynku i wyjazdów wakacyjnych, ale także zbiorów owoców, które często można kupić na poboczach tras. Wielu kierowców zatrzymujących się w tym celu zapomina, jakie jest właściwe przeznaczenie ...

  • Re: Przeróbka - Honda Accord 2.2CDTI

    05 Mar 2009, 18:22

    nie bede sie sprzeczal bo to bardzo mozliwe ze jest zabronione na szczescie rover ma juz taki otwor. co do hondy nie wiem wiec lepiej sprawdzic. jesli chodzi o rejestracje samochodu przerobionego to w mojej okolicy jeszcze jakis czas temu bylo to nie mozliwe poniewaz rzadali dokumentu od producenta ktory stweirdza ze samochod jest przystosowany rowniez do europy. obecnie juz go nie rzadaja i nie mam pojecia dlaczego sie to zmienilo wiec ta kwestie rowniez radze sprawdzic czy w pobliskim wydziale komunikacji mozna bedzie zarejestrowac przerobionego anglika.
    wleks
    Nowicjusz
     
    Posty: 3
    Rejestracja: 28 Lut 2009, 10:37
    Miejscowość: bydgoszcz
     
    • Warto przeczytać
    • 106
      Fiat Freemont Cross
      Renault Clio
      Monster Mutt Dalmatian - Monster Truck, 12
      Auta terenowo - przeprawowe