Pytanie dot. dyfru (RWD)

Pytanie dot. dyfru (RWD)

08 Sie 2012, 21:11

Witam!
Mam dziwne pytanie dotyczące dyferencjału w samochodzie tylnonapędowym. Czysto teoretycznie: czy podniesienie jednej strony auta na podnośniku i "puszczenie" napędu na koła przyczyni się do szybszego zużycia elementów mechanizmu różańcowego niż po prostu jazda "na co dzień" ?
Jak wiadomo mechanizm różnicowy odetnie napęd z jednego koła i pozostawi kręcące się to podniesione.

Pozdrawiam!
Rafał
blastoz
Nowicjusz
 
Posty: 2
Rejestracja: 19 Lut 2011, 11:03
Miejscowość: Mielec/Bergen

  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Kia GT4 Stinger: 315 KM w koreańskim coupe Kia GT4 Stinger: 315 KM w koreańskim coupe
    Kia zaprezentowała koncepcyjne coupe o nazwie GT4 Stinger na salonie w Detroit. Pod maską Kia GT4 Stinger znajduje się turbodoładowany silnik benzynowy o pojemności 2 litrów, generujący moc 315 KM. Napęd jest przenoszony ...
    NIGHT POWER 2015 – Edycja limitowana – JET CAR SHOW! / relacja NIGHT POWER 2015 – Edycja limitowana – JET CAR SHOW! / relacja
    Wyścigi, wyścigi i już po wyścigach Sobota na lotnisku w Dajtkach pod Olsztynem była naprawdę niesamowita. Mogliśmy zobaczyć przejazdy odrzutowego samochodu Dragstera JET CAR o nazwie "Predator". Dragster ten osiąga moc około ...

  •  
    • Warto przeczytać
    • VW Sharan, wnętrze
      VW TOURAN CZARNY MAT
      8 Runda Rajdowych Mistrzostw Świata
      Ford Focus II, Bestia
      Wyścigi na motorach na 1-8 mili