Pytanie nietypowe -egzamin.

Pytanie nietypowe -egzamin.

01 Paź 2011, 13:40

Witam.

Mam dość nietypowe pytanie. Nie jestem wyśmienitym kierowcą, ani nie znam się zabardzo na tych wszystkich sprawach. Miałem dzisiaj egzamin. No niestety nie udało się. Po 30 godzinach jazdy w Peugeocie, przesiadłem się na Peugeota w którym miałem miec egzamin. Różnił się sporo. Przedewszystkim, gdy nacisnąłem gaz, obrotomierz szalał, przy czym w starym Peugeocie, musiał trochę depnąć do dechy, zeby ruszyl. No wracając do tematu - sprzęgło i gaz, były bardzo czułe. Nacisnąłem gaz, puszczam sprzęgło .. Ruszyl do przodu i zgasł. Dwa razy, koniec egzaminu. Szczerze? Pierwszy raz spotykam się z tym, by zgasł mi dwa razy pod rząd. Za szybko puscilem sprzęgło czy za mało gazu? Zwracam się tutaj z zapytaniem, gdyż myslę, ze dostane poważną odpowiedz.
blejdziu
Obserwowany

Re: Pytanie nietypowe -egzamin.

01 Paź 2011, 14:21

moim zdaniem byłeś bardzo zestresowany i dlatego tak wyszło.powiedz gdzie zdawałeś i jaki to był peugeot.na egzaminie możesz dawać nawet gaz do dechy tylko operować sprzęgłem tak żeby nie ruszyć z popularnym piskiem opon.
Jako że jestem mechanikiem oferuje możliwość ogladniecia samochodu do kupna oraz np.zrobienia dodatkowych zdjęć
zwykle dla osób z forum biorę tylko za paliwo i jakieś do około 100-150zł za pomoc
seba145
Zaawansowany

Miejscowość: bydgoszcz
Prawo jazdy od: 27 09 2011
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Peugeot 307sw 2.0Hdi 90km2002r
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2002

01 Paź 2011, 16:02

I znajdzie się taki c h a m, co posypie asfalt piaskiem i wymieni Ci opony na slicki i rusz teraz bez poślizgu :D
Jeśli wszyscy ruszają na egzaminie tak jak ty polecasz, to ciekawe ile razy w miesiącu wymieniają sprzęgło w takiej Elce?