Radio przerywa,gubi fale co jest nie tak?

radio przerywa,gubi fale co jest nie tak?

03 Sty 2012, 19:55

Witam.mam mały problem i z tego względu do Was forumowicze pytanie,a mianowicie co jest nie tak w radiu w tico skoro antena jest wyciągniętą a radio traci fale nawet jadąc po mieście no nie mówię już o przejazdach przez wieś bo tam to jeszcze mogę wybaczyc mojemu radyjku ale w mieście gubienie fal to jest kary godne.Powiedzcie mi gdzie może leżeć problem i co trzeba wymienić bądź podregulowac żeby to ładnie grało i ile mniej więcej by to kosztowało.proszę o odpowiedz.Pozdrawiam
Jako że jestem mechanikiem oferuje możliwość ogladniecia samochodu do kupna oraz np.zrobienia dodatkowych zdjęć
zwykle dla osób z forum biorę tylko za paliwo i jakieś do około 100-150zł za pomoc
seba145
Zaawansowany

Miejscowość: bydgoszcz
Prawo jazdy od: 27 09 2011
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Peugeot 307sw 2.0Hdi 90km2002r
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2002

Re: radio przerywa,gubi fale co jest nie tak?

04 Sty 2012, 18:19

Sprawdź wszystkie połączenia od radia do anteny no i oczywiście sam przewód. Ewentualnie wyjmij radio i podepnij kawałem drucika wystaw za okno i zobacz czy też będzie gubić fale.
PrezesArtek
Stały forumowicz
Awatar użytkownika

Miejscowość: Sosnowiec
Auto: Nissan Primera WP11-144
Silnik: QG18DE
Paliwo: Benzyna + LPG
Rok produkcji: 1999

04 Sty 2012, 20:17

Ale to nie jest tak że traci syngnal co chwile tylko raz na jakiś czas straci i dlatego próba z drucikiem nie wyjdzie chyba.
Jako że jestem mechanikiem oferuje możliwość ogladniecia samochodu do kupna oraz np.zrobienia dodatkowych zdjęć
zwykle dla osób z forum biorę tylko za paliwo i jakieś do około 100-150zł za pomoc
seba145
Zaawansowany

Miejscowość: bydgoszcz
Prawo jazdy od: 27 09 2011
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Peugeot 307sw 2.0Hdi 90km2002r
Paliwo: Diesel
Rok produkcji: 2002

02 Lut 2012, 15:39