Radio w tico problem.

radio w tico problem.

03 Sty 2012, 19:51

Witam.mam mały problem i z tego względu do Was forumowicze pytanie,a mianowicie co jest nie tak w radiu w tico skoro antena jest wyciągniętą a radio traci fale nawet jadąc po mieście no nie mówię już o przejazdach przez wieś bo tam to jeszcze mogę wybaczyc mojemu radyjku ale w mieście gubienie fal to jest kary godne.Powiedzcie mi gdzie może leżeć problem i co trzeba wymienić bądź podregulowac żeby to ładnie grało i ile mniej więcej by to kosztowało.proszę o odpowiedz.Pozdrawiam
Jako że jestem mechanikiem oferuje możliwość ogladniecia samochodu do kupna oraz np.zrobienia dodatkowych zdjęć
zwykle dla osób z forum biorę tylko za paliwo i jakieś do około 100-150zł za pomoc
seba145
Zaawansowany

Miejscowość: bydgoszcz
Prawo jazdy od: 27 09 2011
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Peugeot 307sw 2.0Hdi 90km2002r
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2002

Re: radio w tico problem.

02 Lut 2012, 15:37

Przede wszystkim napisz jaki to model radia,fabryczne? Przyczyn może być kilka,ale sprawdziłbym samą antenę. Podaj więcej informacji bo bez tego ani rusz.
Krzytronik
Nowicjusz

Prawo jazdy od: 01 01 2001
Auto: Audi A3 2002 1.9
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

Jakie jest właściwe przeznaczenie pobocza? - zanim staniesz pomyśl! Jakie jest właściwe przeznaczenie pobocza? - zanim staniesz pomyśl!
    Sezon letni to nie tylko czas odpoczynku i wyjazdów wakacyjnych, ale także zbiorów owoców, które często można kupić na poboczach tras. Wielu kierowców zatrzymujących się w tym celu zapomina, ...
    Jak powstają aluminiowe felgi? Jak powstają aluminiowe felgi?
    Koła należą do najbardziej obciążonych i nieustannie narażonych na uszkodzenia, a zarazem najważniejszych dla bezpieczeństwa elementów samochodu. Poniżej wyjasniamy, jak powstają lekkie i niezwykle wytrzymałe, aluminiowe ...

•  
    • Warto przeczytać
    • Master Truck
      Zarysowana felga i ubytki w oponie