RANGE ROVER 2,5tds dławi się i nie odpala na rozgrzanym siln

RANGE ROVER 2,5tds dławi się i nie odpala na rozgrzanym siln

20 Maj 2013, 21:51

Witam kupiłem niedawno RR P38 2,5 tds no i jak to bywa zaczynają wychodzić usterki... no i teraz moje pytanie co go boli skoro na zimnym silniku pali na "pyk" a gdy się rozgrzeje tak już porządnie po ok 15km jazdy - po zgaszeniu trzeba go dłużej pokręcić (ale to ponoć normalne dla tds-a ) odpala zaczyna się dławić i gaśnie, nie może wejść na obroty, normalnie po odpaleniu wkręca sie sam na 1k na chwilkę i opada do równej pracy. ma jeszcze jeden problem również na ciepłym silniku czasem pedał gazu nie reaguję i na niskich biegach nie idzie jak trzeba takie mam wrażenie(automat) pomoże ktoś jakąś sensowną diagnozą ? pozdr
spider84
Obserwowany
 
Posty: 1
Rejestracja: 20 Maj 2013, 21:31
Prawo jazdy od: 22 05 1984
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: RANGE ROVER P38
Silnik: 2,5tds
Paliwo: Diesel
Typ: SUV
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 1997

Re: RANGE ROVER 2,5tds dławi się i nie odpala na rozgrzanym siln

20 Maj 2013, 23:35

Jak nie będzie chciał odpalić to odkręć korek wlewu paliwa - spróbuj odpalić. Potem bez zakręcania korka, polej pompę wtryskową baaardzo zimna wodą albo popsikaj konkretnie jakimś zamrażaczem itp... I szybko do stacyjki żeby sprawdzić czy odpali!!! Poza tym czujniki temperatury, czujnik położenia wałka rozrządu itp. Tu jest 10000 przyczyn, dałem na razie te...
A kiedy był zmieniany filtr paliwa??? Ten objaw pojawił się nagle??? Dolot jest szczelny???

Pozdrawiam :).
Vermin
Stały forumowicz
 
Posty: 1670
Zdjęcia: 4
Rejestracja: 27 Mar 2013, 00:45
Prawo jazdy od: 06 01 1992
Auto: Ściera
Silnik: 2.0 DOHC EFI
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1993
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Corvette C3 Stingray Corvette C3 Stingray
    Długa maska, wąska talia i zjawiskowy wygląd. Mowa o samochodzie Corvette C3 Stingray - kolekcjonerskim rarytasie. Choć od jego stworzenia minęło ponad 40 lat nadal zadziwia nowoczesną stylistyką i świetnymi osiągami. Samochód ...
    Ciągniki balastowe z siłą uciągu lokomotywy! Ciągniki balastowe z siłą uciągu lokomotywy!
    Najważniejszym parametrem ciągnika balastowego jest siła uciągu. Jest ona uzależniona nie tylko od mocy silnika, ale także od tego, jak skutecznie jest przekazywana na osie ciągnika – te zaś muszą mieć zapewniony stały ...

  •  
    • Warto przeczytać
    • VERVA Street Racing 2010
      Złota kierownica 2010
      VW Touareg miejsce na butle lpg
      Audi 80 B4 Coupe, oczekuje na start