Reklama na klasyku...?

Reklama na klasyku...?

14 Wrz 2011, 22:51

Witam!
Dziś kieruję do Was takie pytania: (jeśli nie ten kącik to proszę panów Moderatorów o przeniesienie :D )
Co sądzicie o reklamie na klasyku?
Ile można by wziąć za taką?
ktoś wie czy jest jakieś zainteresowanie?

Mam tu namyśli fiata 125p...(z LPG :roll: )
Zanim się jednak wypowiecie to może przedstawię sytuację:
Otóż jestem studentem studiów zaocznych (zaczynam teraz I-szy rok) i jestem chwilowo bez własnego auta. Myślałem kupić takie cacko i wynająć jego powierzchnię pod reklamę. Możliwe, że to co z niej by było pozwoliłoby mi na utrzymanie auta bez dokładanie w niego (podstawowa eksploatacja + opłaty). Ponadto takie auto pozwoliło mi by na w miarę komfortowe zwiedzenie Polski - mam taki zamiar ze swoją ekpiką.
Pytam, gdyż waham się nad kupnem Fiata 125p a fiata Uno, którego już miałem i który po pierwsze nie da mi "zarobić" na swoją
eskploatację no i raczej średnio się nadaje na podróż 4 osoby + bagaż (robiliśmy trasy po 50km w 5osób - dla mnie kierowcy to troszkę męczarnia była...)

i teraz pytanie co Wy na to?
Muzyk
Obserwowany

Auto: chwilowo - BRAK.

Re: Reklama na klasyku...?

16 Wrz 2011, 17:18

Z tego co się orientuje reklamodawca narzuca minimum przejechanych kilometrów.Duże miasta, dokumentowanie zdjęciami.W zależności od formatu , firmy , branży i negocjacji ale min to 500 netto .
Marek99
Początkujący

• Ciekawe publikacje motoryzacyjne

Koniec ery diesla – czeka nas zmiana prawa w całej Europie Koniec ery diesla – czeka nas zmiana prawa w całej Europie
    Wyniki testu przeprowadzonego przez organizację ADAC nie pozostawiają wątpliwości – nowe samochody z silnikami Diesla mogą przekraczać normy emisji tlenków azotu nawet o 900 procent! Nie powinno więc dziwić, ...
    Bugatti T40 to już ponad 80-letni zabytek Bugatti T40 to już ponad 80-letni zabytek