Renault Kangoo- problem z nabieraniem predkosci

Renault Kangoo- problem z nabieraniem predkosci

22 Sie 2016, 08:40

Nie wiem czy dobrze wybralam temat, jestem kobieta (choc nie blondynka) nie znam sie na samochodach.... ale kompletnie nie mam zaufania do mechanikow (moj mechanic chyba wycwanil sie kiedys na prawde super teraz do tanich nie nalezy). A wiec chcialabym otrzymac od was jakies rady co to moze byc..... mam Renault kangoo diesel 1.9.rok 1999. Od jakiegos czasu po prostu jak jedzie to jakby zapychal sie ,zanim nabierze mocy to tak powyje troche I jakby mial jakis problem.... ktos mi mowil ze to moga byc filtry (chyba je zmienialam 2 lata temu,a nie jezdze duzo) ktos inny ze katalizator zapchal sie (lepiej przeczyscic jak zmieniac na nowy). A wy jakie macie pomysly ,rady????DZIEKI ZA KAZDA SUGESTIE
jona
Obserwowany
 
Posty: 1
Rejestracja: 22 Sie 2016, 08:28
Prawo jazdy od: 01 12 1989
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Renault kangoo
Silnik: 1.9
Paliwo: Diesel
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1998

Re: Renault Kangoo- problem z nabieraniem predkosci

22 Sie 2016, 09:14

W takim przypadku nikt tutaj ci nie pomoże - powodów zapychania się (cokolwiek to oznacza) może być kilka. Jedno jest pewne - jeżeli masz tam starego diesla 1,9, to to były bardzo trwałe silniki odporne na wszelkie przygody i raczej nie jest to nic poważnego.
Anjin
Aktywny
 
Posty: 394
Rejestracja: 05 Kwi 2015, 18:37
Auto: Peugeot

Re: Renault Kangoo- problem z nabieraniem predkosci

31 Sie 2016, 14:36

Jak na mój gust to katalizator masz do wymiany. Jak coś to [reklama] może pomóc w tej kwestii :) rok temu kupowałem od nich i hula elegancko.
Ostatnio edytowany przez MotoAlbercik, 01 Wrz 2016, 09:13, edytowano w sumie 1 raz
Powód: Reklama
bask
Nowicjusz
 
Posty: 42
Rejestracja: 26 Lut 2015, 08:53
Auto: Opel
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Kia GT4 Stinger: 315 KM w koreańskim coupe Kia GT4 Stinger: 315 KM w koreańskim coupe
    Kia zaprezentowała koncepcyjne coupe o nazwie GT4 Stinger na salonie w Detroit. Pod maską Kia GT4 Stinger znajduje się turbodoładowany silnik benzynowy o pojemności 2 litrów, generujący moc 315 KM. Napęd jest przenoszony ...
    Tarcze hamulcowe zabezpieczone przed korozją Tarcze hamulcowe zabezpieczone przed korozją
    Żeliwa są obecnie najpopularniejszym materiałem stosowanym do produkcji tarcz hamulcowych. Decyduje o tym stosunkowo prosta technologia odlewania, dobre właściwości termiczne i łatwa obróbka. Niestety, jak większość ...

  •  
    • Warto przeczytać
    • Buick B-25 Touring, 1914 rok
      Car audio, video 2007
      Seat Ibiza - II generacja
      Renault Sandero R.S. 2.0