Renault Laguna 1,6 B+G problem z zapłonem

Renault Laguna 1,6 B+G problem z zapłonem

17 Paź 2012, 11:20

Witam. Mam problem z odpaleniem samochodu. Musiałem postawić samochód na miesiąc ponieważ wyjezdzałem a kiedy wróciłem auto nie chce palic. Czyściłem świece itd. Paliwo podaje. niby wszystko ok a nie chce palic. Rozrusznik kręci ale na tym koniec. Jak psikne PLAKIEM to zaczyna łapać ale na tym koniec jak sie wypali to gaśnie i nie wiem co może być. Pomożcie prosze. Kontakt: GG 44997808 lub @ lukasz1990praca@autograf.pl
Laguna96
Nowicjusz
 
Posty: 8
Zdjęcia: 0
Rejestracja: 17 Paź 2012, 11:07
Miejscowość: Hrubieszów
Prawo jazdy od: 13 03 2012
Auto: Renault Laguna
Silnik: 1,6 16V
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1996

Re: Renault Laguna 1,6 B+G problem z zapłonem

17 Paź 2012, 11:49

Przeczyść klemy na akumulatorze, przewody masowe silnika. Przeczyść również kopułkę i palec.
kamil638
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 638
Rejestracja: 23 Sie 2012, 20:12
Miejscowość: Wrocław
Prawo jazdy od: 01 01 2001
Auto: Mercedes w210
Silnik: 2.9 td
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 1999

Re: Renault Laguna 1,6 B+G problem z zapłonem

17 Paź 2012, 12:30

klemy wyczyscilem a kopulke mam nie rozbieralna bo patrzylem nie wiem na jakiej to jest zasadzie ale to jest taka kostka ktorej sie nie da rozebrac. Mysle ze musze wymienic swiece na nowe moze to cos pomoze.
Laguna96
Nowicjusz
 
Posty: 8
Zdjęcia: 0
Rejestracja: 17 Paź 2012, 11:07
Miejscowość: Hrubieszów
Prawo jazdy od: 13 03 2012
Auto: Renault Laguna
Silnik: 1,6 16V
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1996

Re: Renault Laguna 1,6 B+G problem z zapłonem

19 Paź 2012, 17:23

Ma ktos moze jeszcze jakies pomysly co moze byc nie tak ?? dlaczego nie chce palic ?? w najbliższym czasie wymienie siwce i wtedy sie okaze mam nadzieje ze to tylko to ze nie przestawil sie na rozrzadzie bo bedzie katastrofa. :evil: :o
Laguna96
Nowicjusz
 
Posty: 8
Zdjęcia: 0
Rejestracja: 17 Paź 2012, 11:07
Miejscowość: Hrubieszów
Prawo jazdy od: 13 03 2012
Auto: Renault Laguna
Silnik: 1,6 16V
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1996

Re: Renault Laguna 1,6 B+G problem z zapłonem

19 Paź 2012, 20:20

auto stało spokojnie,
moze jakieś zębate zwierzatko wrąbało kawałek przewodu WN ?
sprawdzane ? czy czyściutkie suche ? cewka ?
rozumiem, że próbujesz zapalić na benie
przyjacielscy sąsiedzi ??? zakłamani agresorzy, mija 75 lat od ciosu w plecy - im sie znów marzy wypad w Europę , nawet jakby miały zginąć tysiące podwładnych, nieważne wyśle się następnych
sympatyk
Zaawansowany
 
Posty: 878
Rejestracja: 08 Cze 2010, 18:09
Miejscowość: na skraju grodu
Prawo jazdy od: 15 09 1976
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Freelander e picc. scuderia
Silnik: Otto 95÷121
Paliwo: Benzyna + LPG
Skrzynia biegów: Manualna

Re: Renault Laguna 1,6 B+G problem z zapłonem

19 Paź 2012, 21:07

A skąd wiesz, że podaje paliwo? Może pompa nie domaga. Na gazie odpalałeś?
kamil638
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 638
Rejestracja: 23 Sie 2012, 20:12
Miejscowość: Wrocław
Prawo jazdy od: 01 01 2001
Auto: Mercedes w210
Silnik: 2.9 td
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 1999
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Sposoby na zmniejszenie kosztów ubezpieczenia samochodu Sposoby na zmniejszenie kosztów ubezpieczenia samochodu
    Niestety koszty ubezpieczenia samochodu wciąż rosną. Zindywidualizowany sposób liczenia składki oraz zwiększające się sumy wypłaconych odszkodowań dają się we znaki właścicielom samochodów, nawet tym bezszkodowym. ...
    Ostre zakręty, zakosy i serpentyny pod kontrolą Ostre zakręty, zakosy i serpentyny pod kontrolą
    Sezon wycieczek na wędrówki górskie trwa. Wielu turystów pokonuje autem setki kilometrów, aby dojechać do celu. Droga często jest bardzo wymagająca, głównie ze względu na liczne ostre zakręty, ...

  • Re: Renault Laguna 1,6 B+G problem z zapłonem

    20 Paź 2012, 08:04

    Tak tylko na benzynie na gazie nie odpale nawet jak bym chcial bo parownik jest zimny przeciez. czyscilem wszystko co sie da i co moglem. paliwo podaje bo czuc na swiecach, fakt nie sprawdzalem filtra paliwa moze on blokuje calkowity przepływ. bede musial tam spojrzec. nie wiem jak znajde troche czasu to sie wezme za LALUNIE :) w razie cos bede alarmowal o pomoc :) Pozdrowionka dla wszystkich ;)
    Laguna96
    Nowicjusz
     
    Posty: 8
    Zdjęcia: 0
    Rejestracja: 17 Paź 2012, 11:07
    Miejscowość: Hrubieszów
    Prawo jazdy od: 13 03 2012
    Auto: Renault Laguna
    Silnik: 1,6 16V
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Typ: Kombi
    Skrzynia biegów: Manualna
    Rok produkcji: 1996

    Re: Renault Laguna 1,6 B+G problem z zapłonem

    20 Paź 2012, 09:31

    Laguna96 napisał(a):paliwo podaje bo czuc na swiecach


    Czyli......co , mokre są ? A kolega sprawdzał czy jest iskra ?
    Nie odpowiadam na problemy na PW
    bonifacy
    Stały forumowicz
     
    Posty: 2180
    Rejestracja: 10 Sty 2007, 19:58
    Prawo jazdy od: 01 01 1981
    Auto: Fabia I , Fabia II
    Silnik: 1,4 AME , 1,4 BXW
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Typ: Kombi
    Skrzynia biegów: Manualna

    Re: Renault Laguna 1,6 B+G problem z zapłonem

    21 Paź 2012, 08:27

    Sprawdzał kolega sprawdzał :) Tak świece są mokre i oprócz tego czuć zapach paliwa, iskra jest co prawda może nie za mocna ale jest. Zobacze jeszcze filtr paliwa może on jest zapchany i nie puszcza tyle paliwa ile powinien. A jeśli to nie bedzie filtr to wtedy wymienie świece i zobacze co dalej. Pozdrowionka
    Laguna96
    Nowicjusz
     
    Posty: 8
    Zdjęcia: 0
    Rejestracja: 17 Paź 2012, 11:07
    Miejscowość: Hrubieszów
    Prawo jazdy od: 13 03 2012
    Auto: Renault Laguna
    Silnik: 1,6 16V
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Typ: Kombi
    Skrzynia biegów: Manualna
    Rok produkcji: 1996
     
    • Warto przeczytać
    • Master Truck
      Zarysowana felga i ubytki w oponie
      Porównanie opon klasy A i G - droga hamowania
      36
      Autosalon Genewa 2006